تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
صدیقی:

برای شکم خون نداده‌ایم، مردم با شکم گرسنه در ۲۲ بهمن شرکت کردند/ وقتی از برجام انتقاد می‌کنم به من گیر می‌دهند

امام جمعه موقت تهران گفت: آن‌هایی که به قدرت خدا ایمان دارند وقتی به قدرت رسیدند بازی سیاسی نمی‌کنند و جریان‌ها را حاکم نمی‌کنند.

رویداد۲۴حجت الاسلام کاظم صدیقی روز پنجشنبه در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای مدافع حریم امنیت اظهار کرد: افتخار داریم که میزبان ما شهیدان و مردمی هستند که برای همیشه افتخار آفرین هستند. مردم اصفهان، تاریخ ایران را، تاریخ انقلاب را، تاریخ نهضت ما را با شهدای فراوان از نظر کمی و از نظر کیفی ارتقا دادند، آن‌ها در کمک به جبهه، در حضور جبهه و در دور کردن فتنه سند افتخار دارند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: این اجتماعی که در سوریه از عقاید مختلف توحیدی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و بسیج عزیز ما با اراده شهید حججی تشکیل شده یا در برابر نظام سرمایه داری جوانانی که به پا خاستند و تاکنون حکومت فریب کار فرانسه نتوانسته این شعله را خاموش کند همه جرقه‌هایی از انقلاب شماست و بستری است که سپاه قدس آن را فراهم کرده است.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: دشمن ما آمریکا است و آن‌ها با استفاده از فرمول‌های روانشناسی، سیاسی و تربیتی افرادی که درک صحیحی ندارند را ساختند تا آتش روشن کنند تا انقلاب ما و به کلی شیعه را نابود کنند. این موجودات کثیف و پلید که جوانان ما را می‌کشند گرگ‌های خون‌آشام تربیت شده آمریکا و اروپا و رهبران استکبار و غارتگران بین المللی هستند و آماده بودند که تمام امکانات آمریکا و با پول عربستان کثیف و امارات و کشور‌های منطقه که پول نفتشان در اختیارشان بود بمانند.

صدیقی گفت: آن‌ها یقین داشتند که بشار اسد باید برود، سیاسیون هم می‌گفتند بشار باید برود و برخی از کله‌گنده‌های داخلی ما که خیلی سیاستمدار بودند می‌گفتند برای ما نمی‌صرفد در سوریه سرمایه گذاری کنیم چراکه بشار رفتنی است.

وی ادامه داد: طی ۸ سال جنگ تحمیلی می‌خواستند کار کشور را یکسره کنند نتوانستند در جنگ نرم نیز پس از ۸ ماه فتنه‌گری فتنه گران داخلی و عوامل بیگانه و مجریان برنامه‌های آمریکا و اسرائیل و اروپا مردم به خیابان آمدند و از شهدا و ولایت دفاع کردند.

وی اظهار کرد: اگر ما خون دادیم برای شکم خون نداده‌ایم مردم با شکم گرسنه در ۲۲ بهمن شرکت کردند و نشان دادند بصیرت و دقت بالایی دارند این در حالی است که دشمن به دنبال ریشه کن کردن انقلاب است. ما اگر از مسئولان گله داریم، چون عادل نیستند، چون به بیرون تکیه کردند، چون برجام را امضا کردند، چون FATF را دامن می‌زنند، استقلال ما را می‌خواهند به خطر بیندازند، اطلاعاتمان را می‌خواهند در اختیار دشمن قرار دهند این‌ها مردم را ناراحت و افسرده می‌کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مردم با چشم باز انقلاب کردند و از هدفشان هرگز غافل نیستند، گفت: اگر شهادت نبود، اگر بسیج نبود، اگر مرزداران نبودند، اگر سبزپوشان نبودند، اگر نیرو‌های مسلح نبودند شما محل اجتماع و کانون فرهنگی و اخلاقی و عفتی، ولایتی و معارف قرآنی نداشتید.

صدیقی تاکید کرد: خدا می‌خواهد به عده‌ای ندا دهد که من هوایت را دارم و چتر قدرت من بر سر توست، اما باید جبهه بروی، مردانگی خودت را آنجا به امضا برسانی خدا می‌خواهد در این چند میلیارد انسان، این جمعیتی که به رهبری حضرت امام ۴۰ سال پیش قیام کردند و ایستادند و کشورشان را از تهاجم‌ها نگه داشتند و دشمن را از خاک سه استان بیرون کردند، بگوید هوایتان را دارد. امروز رهبر ما همان رهبری است که به سید حسن نصرالله می‌گوید مقاومت پیروز است و پیروز می‌شود، می‌گوید بشار اسد می‌ماند و می‌ماند، و امروز می‌گوید آمریکا در حال افول است و کشور ایران اوج می‌گیرد.

صدیقی ادامه داد: شما تعجب نکنید که گاهی از دولت انتقاد دارم، ولی خیلی به من گیر نمی‌دهند، اما اگر به برجام چیزی بگوییم کانال‌های مختلفشان مقابله می‌کنند این در حالی است که ما به خدا متکی هستیم و خدا به ما وعده داده است که اگر ایمان داشته باشید قدرتمندید شهدای ما به اتکای قدرت خدا ۸ سال جنگیدند. آن‌هایی که به قدرت خدا ایمان دارند وقتی به قدرت رسیدند بازی سیاسی نمی‌کنند، جریان‌ها را حاکم نمی‌کنند، رفاه زده‌ها را حاکم نمی‌کنند، مرفهین بی درد را حاکم نمی‌کنند خودشان شرکت‌های مختلف داشته باشند و بچه‌هایشان هم در خارج خانه‌های مختلف داشته باشند را حاکم نمی‌کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: مردم خدا را در جای جای زندگی خود دیده‌اند شهدا خونشان را دادند تا اول ارتباطمان با خدا تنظیم باشد و سپس قدرت اقتصادی داشته باشیم. در یک جامعه اسلامی زشت است مردم گرفتار باشند. دختر‌ها و جوانان چکار می‌کنند؟ از بیکاری قاچاق فروشی می‌کنند، امروز منکر معروف شده و معروف منکر شده، چرا جرأت نداریم به کسی که بی حجاب است بگوییم حجابت را رعایت کن این خون‌ها بیدار گر است بعد از ۲۲ بهمن که زیر تابوت شهدایتان سنگ تمام گذاشتید خدا به احترام شهدا برای شما کم نمی‌گذارد این بیدار کرد شما را و دنیا فهمید شما برای شهدا قداست قائلید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صدیقی ، تحریم ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
3
اکثر کسانی که درمقام اجرایی نیستند از عرفان بالایی برخوردارند اما تمام مردم که عارف نیستند نباید50سال عبادت و دنیا زدگی خود را با مردم عادی قیاس کرد پدر یک خانواده چون زندگی کرده و به آرزوهایش رسیده ودر دوران پیری نباید عدم دنیا دوستی خود را با فرزندان خود که در انفوان جوانی هستند قیاس کند و مثلا بگوید گرسنگی بر ایمان می افزاید و انتظار داشته باشد نوجوان و جوان هم همانگونه از درجه ایمان برخوردار باشند آنان در گذر آذمون و خطا هستند باید به اندازه همان ها از فلسفه گفت و فیلسوفانه صحبت کرد اگر نه به نا امیدی آنان میانجامد
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
3
دروغ گو دشمن خداست.
علی اصغر قاسم پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
3
چرا می خواهیم همه چیز را به معنویات ربط دهیم، معنویاپ و مادیات به شکل درست به هم مربوطند، مگر شکم سیر ارتباطی به معنویات نداره، مگر مسائل اقتصادی و معیشتی ربطی به معنویات نداره، مگر مسائل مادی زندگی انسان ربطی به معنویات نداره، ریاضت که نیست علی الابد همه چیز را به معنویات نسبت دهیم و جنبه ی مادی زندگی را نادیده بگیریم، راه رسیدن به معنویات از همین زندگی مادی میگذره، اینها مکمل همند، کی گفته زندگی انسان ففط معنویاته، مسائلی مثل معیشت مردم، رسیدگی به خواسته های آنان، عدالت اجتماعی، رفع فقر و فراهم کردن شرایط رفاهی آنان و ... همه و همه علاوه بر جنبه ی مادی، جنبه ی معنوی هم دارد. اینکه بگوییم مردم برای شکمشان انقلاب نکردند، آیا حرف درستی است؟ نه بیاییم به تمام جنبه های زندگی توجه کنیم.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
0
4
وقتی آقا سید که‌ از خدمه منزل حاج‌ آقا صدیقی هستند میان قصابی
باید ببینید چطوری کیسه‌ های گوشت را برای منزل حاج آقا صدیقی می برند
قصابی فرهاد ازگلی در میدان ازگل!
من با چشمهای خودم دیدم این چیزایی که گفتم
ایشان از شکم گرسنه کجا خبر دارند؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
1
کاش مسولیین صداقت داشتند وچیزهای ندیده رابرای دیگران وچیزهایی که وجودداردرابرای خودشان نمی خواستند.
مگر کسی برای گرسنگی کشیدن انقلاب کرده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
خطاب به حمید: قصابی فرهاد ازگلی رابیچاره کردی با این پیامت , هموطن عزیز نشانی هم نمی دادی , خوشبختانه هشتاد درصد مردم این موارد را کاملا" می دانند ولی متأسفانه کاری از دست شان بر نمی آید , افرادی امثال صدیقی وولایتی ابوالمشاغل مادام العمر وعلم الهدی مردم را به لنگ بستن ونان خشک خوردن واشکنه خوردن توصیه میکنند ولی خودشان آن جور دیگر زندگی وخوردو خوراک دارند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
وقتی فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج میشود
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان