تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح کرد؛

تاکید بر حفظ وارتقای فرهنگ شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: از تمامی همکاران گرامی و همه عزیزانی که با مخابرات در ارتباط هستند، تقاضا می‌کنم در صورت مشاهده هر اقدام ناپسندی که شایسته مجموعه وزین و پرسنل خدوم مخابرات ایران نباشد به طور مستقیم با این جانب در ارتباط باشند.
تاکید بر حفظ وارتقائ فرهنگ شرکت مخابرات ایران
رویداد۲۴ سید مجید صدری افزود: کارکنان مخابرات در طول این سال‌ها شرافتمندانه در راستای پیشرفت کشور و آرامش مردم تلاش کرده اند، اما در مخابرات نیز مانند هر جامعه دیگر متاسفانه بر اثر زیاده خواهی عده‌ای معدود -با درخواست‌های غیر متعارف از مردم شریف- گاهی این فرهنگ تضعیف می‌شود.

وی تصریح کرد: مثل همیشه نظرات مخاطبان که در راستای تحقق ارتباطی فراگیر از طریق اینستاگرام یا درگاه ارتباط مستقیم سایت (tci.ir/ceomsg) به من می‌رسد برایم ارزشمند است و آن را پیگیری می‌کنم، شرکت مخابرات ایران نهایت تلاش خود را برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و کارکنان به کار خواهد گرفت، مردم نیز این را باور کرده و به مخابرات اعتماد کرده اند.

صدری افزود: خانواده بزرگ و محترم مخابرات ایران، هرگز چنین رفتار‌هایی را در مجموعه خود نمی‌پسندد به همین خاطر، تاکنون قاطعانه با متخلفان برخورد کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تاکید کرد: برای جلوگیری از وقوع موارد ناخوشایند، از تمامی همکاران گرامی و همه عزیزانی که با مخابرات در ارتباط هستند، تقاضا می‌کنم در صورت مشاهده هر اقدام ناپسندی که شایسته مجموعه وزین و پرسنل خدوم مخابرات ایران نباشد به طور مستقیم با این جانب در ارتباط باشند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان