تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۷۵ نظر

سیر تا پیاز درباره شرکت کنندگان و شیوه رای دهی در مسابقه عصر جدید

هر شبی که مسابقه اجرا می‌شود یک فینال زود هنگام دارد به این معنی که با توجه به تعداد آرا؛ شرکت کننده‌ها باید منتظر بمانند تا آخر برنامه مشخص شود چه کسی مستقیم و چه کسی با نظر مردم بالا خواهد رفت

رویداد۲۴  برنامه جدید احساس علیخانی با نام " عصر جدید" شنبه و یکشنبه گذشته از شبکه سه سیما بعد از خبر ساعت ۲۲ پخش شد. این برنامه که از نظر کارشناسان تلویزیون نمونه ایرانی مسابقه "گات تلنت " آمریکایی است در هر شب ۷ شرکت کننده دارد که تنها یک نفر با نظر داوران مستقیما به مرحله بعد خواهد رفت و نفرات بعدی در صورت گرفتن رأی مثبت باید منتظر نظر مردم باشند که از طریق اپلیکشین روبیکا رأی آن‌ها ثبت خواهد شد و در این مرحله هم فقط یک نفر به دور بعدی صعود می‌کند.
 
در همان ابتدای مسابقه احسان علیخانی راجع به نحوه اجرا و رأی گیری و رفتن به مرحله بعد توضیحاتی به مردم داد:

شیوه رأی گیری مسابقه " عصر جدید"

هر شبی که مسابقه اجرا می‌شود یک فینال زود هنگام دارد به این معنی که با توجه به تعداد آرا؛ شرکت کننده‌ها باید منتظر بمانند تا آخر برنامه مشخص شود چه کسی مستقیم و چه کسی با نظر مردم بالا خواهد رفت.
 
* اگر فردی ۴ رای مثبت از داوران بگیرد باید تا آخر برنامه منتظر بماند تا روشن شود آیا با نظر داور به مرحله بعد می‌رود یا اینکه باید مردم نظر بدهند؟
* با ۳ رای مثبت و ۱ رأی منفی، شرکت کننده باز هم به فینال همان شب راه پیدا می‌کند.
* با ۲ رأی مثبت و ۲ رأی منفی، نظر تماشاگران در صحنه و عوامل برنامه از جمله احسان علیخانی مهم خواهد بود که فرد بماند برای رأی گیری یا برود؟
* با ۴ رأی منفی هم که تکلیف مشخص خواهد بود و شرکت کننده حذف خواهد شد.

داوران مسابقه " عصر جدید"
داوران مسابقه " عصر جدید"


کارت‌های اعتباری این وسط چه می‌کنند؟

احسان علیخانی قبل از آغاز مسابقه به هر داور ۳ کارت اعتباری و اینگونه توضیح داد:" هر داور می‌تواند تا آخر این فصل به ۳ نفر اعتبار بدهد تا شرکت کننده بتواند به باشگاه مهارت برود و آنجا مسابقه بدهد و دوباره به جمع فینالیست‌های نهایی بازگردد و حذف نشود. در واقع با این کار فرصتی دوباره به شرکت کننده‌ها خواهند داد تا مهارت‌های خود را نشان دهند. مجری برنامه و عوامل نیز روی هم ۳ کارت برای این کار دارند.

با توجه به این توضیحات ۱۵ نفر به باشگاه مهارت می‌روند و به رقابت می‌پردازند و تنها ۶ نفر از آن‌ها به جمع فینالیست‌ها اضافه خواهد شد.

احسان علیخانی در ادامه گفت:" فصل اول ۲۶ قسمت است که ۵۲ نفر با رأی مردم و داوارن، ۲ نفر با رأی عوامل برنامه، ۶ نفر هم از طریق باشگاه مهارت که جمعا ۶۰ نفر می‌شوند در بهار ۹۸ در فینال عصر جدید باهم رقابت می‌کنند."

اسپانسر این برنامه " به پرداخت ملت " است و جایزه نهایی ۵۰۰ میلیون تومان برای نفر اول درنظرگرفتند. ناگفته نماند تمام کسانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند به گفته علیخانی دست خالی از این مسابقه بیرون نخواهد رفت.

شرکت کننده‌ها در شب اول چه کردند؟


۱. اولین اجرا را گروه ورزشی که از اصفهان آمده بودند انجام دادند. گروهی که به گفته داوران حرکات خطرناکی انجام می‌دادند و از نظر آن‌ها برای کودکانی که در آن گروه بودند اصلا مناسب نبود. این گروه دو رأی مثبت و دو رأی منفی گرفت که البته با نظر تماشاگران داخل سالن به فینال همان شب راه پیدا کرد.

۲. علی سعیدی که از تکابن به این مسابقه دعوت شد مهارت کشیدن تابلوی نقاشی در کمتر از ۳ دقیقه را برای داوران و مردم به نمایش گذاشت. اما نتوانست نظر آن‌ها را به خود جلب کند و با گرفتن ۴ رأی منفی حذف شد.

علی سعیدی شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"
علی سعیدی شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"


۳. فاطمه رضایی ۲۲ ساله (کارشناس مامایی) از شهریار مسلط به خواندن هر چیزی به هر زبانی از آخر به اول بود. در این بخش و با اجرای فاطمه، همگی متوجه شدند داوران به دنبال مهارت‌هایی هستند که فایده‌ای داشته باشد وهمچنین بتواند در سطح بین الملل مطرح شود. رضایی با گرفتن ۴ رأی منفی مستقیما به خانه بازگشت.

فاطمه رضایی شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"
فاطمه رضایی شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"


۴. سعید فتحی روشن با ذهن خوانی و پیشگویی عجیب و غریب خود همه را مبهوت و متعجب کرد. او که از قبل پیش بینی خود را از یک مسابقه فوتبال خیالی روی کاغذی نوشته بود از داوران خواست تا دو تیم را انتخاب کنند و جزئیاتی را از آن‌ها پرسید و به کمک یکی از تماشگران آن‌ها را نوشت و... او توانست با گرفتن ۴ رأی مثبت تا آخر برنامه منتظر بماند که تکلیف صعودش به دست داوران روشن خواهد شد یا مردم؟

سعید فتحی علی سعیدی شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"
سعید فتحی علی سعیدی شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"


۵. نام احسان موسوی را قبل از این هم شنیده بودیم. رکوردار بازی و حرکات نمایشی با توپ در آسیا و کسب مقام ۵ جهان. او در این برنامه علیرغم ۲ اشتباه کوچکی داشت توانست نظر هر ۴ داور رابه خود جلب کند و به فینال همان شب صعود کند.

احسان موسوی شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"
احسان موسوی شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"


۶. شیوا رضوی پور که از ماهشهر استان خوزستان آمده بود با دوبله زیبا و بدون نقصی که انجام داد ۳ رأی مثبت و ۱ رأی منفی گرفت، اما همچنان در فینال همان شب باقی ماند.

شیوا رضوی پور شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"
شیوا رضوی پور شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"


۷. صدای امیرعلی پرورش زاده که از یزد به این مسابقه دعوت شده بود حال و هوای داوران را دگرگون کرد. اجرای تمیز و بی عیب و نقص او ۴ رأی مثبت را برایش ثبت کرد.

 امیرعلی پرورش زاده شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"
امیرعلی پرورش زاده شرکت کننده مسابقه " عصر جدید"

فینالیست شب اول " عصر جدید"


بعد از اجرای تمامی شرکت کنندگان، کسانی که به فینال همان شب راه پیدا کردند وارد صحنه و منتظر رأی نهایی داوران شدند. امین حیایی با تعریف و تمجید و قدر دانی از همگی و با بیان اینکه امشب کاری را انتخاب کردیم که با دیدنش مو به تنمان سیخ شد " سعید فتحی روشن" را برگزیده هیئت داوران اعلام و به این ترتیب او مستقیما به فینال عصر جدید راه پیدا کرد. نفرات باقی مانده هم باید منتظر رأی مردم باشند و ببینند چه خواهد شد؟ در این گروه " بشیر حسینی" از کارت اعتباری خود استفاده کرد و آن را به شیوا رضوی پور داد تا او بتواند در باشگاه مهارت‌ها رقابت و به فینال راه پیدا کند.

اجرای شرکت کنندگان در شب دوم " عصر جدید"


داوران " عصر جدید" شروع طوفانی و محکمی در شب دوم داشتند و با دادن رأی منفی دو گروه اول را حذف کردند.
دو اجرای اول که یکی گروه ورزشی زانکو و دیگری اجرای رامین عسگری نژاد بود با ثبت ۴ رأی منفی برای هر کدام به اتمام رسید.

فرهان منصوری ۱۲ ساله، خوانندگی را از ۶ سالگی شروع کرده و در این مسابقه با اجرای زیبای خود نظر هر ۴ داور را به خود جلب کرد و منتظر فینال همان شب ماند.

محمد ولوی دانشجوی پزشکی که از بیرجند آمده بود جدای از اینکه در مرتب سازی روبیکا رکوردار بود به داوارن نشان داد که با این وسیله رنگی می‌تواند تابلو‌های زیبایی را به نمایش بگذارد.۴ رأی مثبت داوران او را تا پایان مسابقه نگه داشت.

ژیمناستیک کار ۸ ساله این برنامه؛ زهرا بیرامی از تبریز با حرکات نمایشی و بیان اینکه این کار را دوست دارد، داوران را متقاعد کرد که در مسابقه بماند.

احسان علیخانی و داوران مسابقه " عصر جدید"
احسان علیخانی و داوران مسابقه " عصر جدید"

هوتن شکاری مبدع سبک‌های مختلف طناب زنی و رکوردار ایران و جهان با جمله " صبوری میکنم" روی پیراهن خود وارد صحنه شد و نمایشی زیبا و بدون نقص با طناب‌های خود ارائه داد. در پایان کار خود بخش کوچکی از زندگی خود را تعریف کرد که در این ویدئو باهم می‌بینیم:

نتیجه شب دوم مسابقه " عصر جدید"

با رأی داوران " هوتن شکاری" به مرحله فینال رفت و دیگر شرکت کننده‌ها منتظر رأی مردم خواهند بود.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۵
نگارهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
10
26
واقعا داورهاتون به جز آقای حیایی که با تامل بیشتری نظر میدهند ولی دیگر داورها با دلیل های مزخرفشون استعداد کشی میکنند خواهشن با داورها را عوض کنین یا برنامه را جمع کنین.
اَه
سید کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
14
18
آقا این چه داورهایی هستند رویا نونهالی چه تخصصی داره یا عظیمی نژاد با این ایرادهای بنی اسرائیلی. حودشون هیچ تخصصی ندارند در خصوص داوری
پاسخ ها
امیر
| Korea (Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
عظیمی نژاد استاد موسیقی نباشه پس تو اسکل میخوای به خواننده ها رای بدی
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
6
12
از نظر استعدادیابی خیلی خیلی برنامه و ایده خوبی برای کشف استعدادها ميباشد. نظر دادن به هنرنمایی و استعداد یک شخص در یک تخصص خاص، نیاز به داورهای متخصص در اون زمینه یا رشته را نیاز دارد. به عنوان مثال ایا بازیگران سینما در جشنواره فیلم فجر، قبول میکنند که یک داور که به سینما ارتباطی ندارد، درباره بازی، انان نظر بدهد؟ مسلما قبول نمیکنند. چون در ان زمینه تخصص و شاید احساسی نسبت به ان تخصص نداشته باشند. مریم نونهالی به نظر بنده اصلا احساس نداره که در زمینه های احساسی نظر میده. اینجانب ایده ای درباره چگونگی داوری منصفانه دارم.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
7
16
به نظرم کسایی ک استعداد خوانندگی و بازیگری دارن فقط باید تو این برنامه شرکت کنن،چون داورها جز اینها تخصصی ندارن،داور چه میفهمه روبیک با چشم بسته درست کردن چیه؟! اون دوتا محمد ها عالی بودن،بچه های اکروبات هم همینطور.
مردم خودشونو خسته نکنن تلویزیون واسه بازیگرا و خواننده هاست تمام......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
16
13
داورها بجز امین حیایی همشون مزخرفن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
امین حیایی و نونهالی بویی از خوانندگی نبردن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
24
9
سلام لطفا داورهاتون عوض کنید اصلا تخصص ندارند بجز امین حیایی وخانم لطفا اون تا داورها راجمع کنید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
25
7
واقعا برنامتون مزخرفه حداقل یک کسایی رو بیارید که واقعا یک استعدادی داشته باشن نه هرکی که تو خیابون دیدید ور داشتید اوردید تو برنامتون اه
میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
13
9
باسلام
چون داوران در بعضی موارد تخصص ندارند پس رأیشان باتخصص و عدالت نیست برعکس شعار برنامه(مثل رأی نماینده مجلس که در خیلی موارد رأی بدون تخصص است وبرای کشور فقط ضرر دارد)
علیرضا کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
6
6
ضمن عرض سلام وتشکر از برنامه شما وباتوجه به اینکه نیت تهیه کنندگان این برنامه کشف استعدادهای جدیده ولی با توجه به فرمایشات داوران شما به شرکت کنندگان که یک کار را انجام بدهید ولی کامل و درست ولی خود داوران در تمام زمینه ها نظر می دهند بنده فکر میکنم که تهیه کنندگان این برنامه به اهداف مورد نظرشان نرسند و به نظر من حیفه که این نیت پاک شما واین وقت و سرمایه گذاری شما اون نتیجه مطلوب را ندهد و اگر داوران متفاوتی را بکار بگیرید خیلی عالی میشه ممنون
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
17
10
امین حیایی تو از خوانندگی چه میفهمی که میای به لرا رای منفی میدی
بنیامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
8
6
سلام کجا و چطور باید رای بدهیم من نمیدونم کجای روبیکا باید برم
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
11
12
تنها کسی که با دقت نظر میده آریا عظیمی نژاد است که بارها تیزبینی وی مشخص شده ،یعنی به چیزهایی توجه کرده که بقیه اصلا توجه نداشتند.
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
6
5
آقای علی خانی ممنون از برنامه خوبی که جهت استعدادیابی و شکوفایی جوانان کشورمان ترتیب دادی
ولی متاسفانه درتهیه وانتخاب داوران شما خوب نبود و داوران آن توانمندی ودانش قضاوت درست را ندارند لطفا ولطفا بخاطر جلوگیری از بیش ازاین حق جوانانی که با هزاران آرزو وزحمت وتلاش جهت ارائه مهارتهایشان دربرنامه شما حضور میابند درانتخاب داوران تجدید نظر کنید . وگرنه هم زحمات خودتان و زحمت این استعدادهای درخشان هدرمیره واکثر مردم بعد از اتمام برنامه شما با حرص وخشم وحرفهای .........ازدیدن برنامه شما که خیلی خیلی برای کشورمان مفید و ضروری هست دیدن آن را به اتمام میرسانند وتا روز بعد منتظر یک اجاف حق دیگر می مانند . خدا قوت
کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
1
11
سلام وعرض خسته نباشید به عوامل عصر جدید میخواستم خواهش کنم اگه برنامه ای رو که اجرا میشه برای استعداد یابی مد نظر داوران نیست لطفا توهین نکنن به اون شخصی که داره اجرا میکنه با زنگ زدن وسط اجراش لا اقل بزارین بنده خدا کارش تموم شد اونوقت نظرشون رو بدن چون با این کار توهین میشه به شخصیت اون کسی که داره اجرا میکنه
خدیجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
5
9
با سلام آقای حیایی خودشون خواننده هستند لطفا وقتی چیزی رو نمی دونیم نظر ندیم داوراتون عالی اما منم موافقم با اینکه در حین اجرا رای منفی ندن .خوشحالم
م از اینکه سرزمینم ایران جوونهای باغیرتی مثل آقای علیخانی داره که اینطوری به هموطنانش اظهار ارادت میکنه زنده باشید وموفق
واقع بینانه بیاندیشیم.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
7
10
برنامه ای که یه دختر نمیتونه بیاد واستعدادهایی از قبیل(خوانندگی ؛حرکات نمایشی ؛ژیمیناستیک و....)روبه اجرا بزاره واستعدادش رونشون بده که برنامه استعداد یابی نیست برنامه زلال احکامه
پاسخ ها
صداقت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
درسته
بی نام
|
Canada
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
3
12
سلام با احترام به کسایی که نظرشونو گفتند در جواب بعضی از افراد باید بگم که ما ایرانیا معمولا به نظر هم احترام نمیذاریم خیلی ها به خاطر اینکه نظر داورا با اونا متفاوته شروع میکنن به انتقاد کردن به نظر من که این برنامه استعداد های خیلی عالی و با استعدادی داره که تاحالا سه تا از رکورد های گینس توی استیج یک برنامه شکسته شده البته داور ها باید خیلی بهتر باشن ولی خوب همینشم خوبه پس بیایید به جای فحش دادن به داورا و عوامل برنامه تو پیج اینستاشون از برنامه لذت ببریم :) "هی چی میخایید جوابمو بدید قابل احترامه ولی خاهشا بی احترامی نکنید و حرمت نگه دارید مرسی"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
احسنت
امید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
4
9
داوران خوب نظر می دهند دمشون گرم با این قضاوت منصفانه و تشویقهای بجا و انتقادهای سازندشون .همه داوران عالی عالی عالی عالی هستند.
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
12
4
سلام از اجرای آقای علیخانی که همش دنبال سوژه برای به ثمر رسوندن نظر خودشه باید خودش هم جای داور بشینه تا خیالش راحت بشه نظرم در مورد مجری عصر جدید منفیه
پاسخ ها
میکائیل :
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
سلام به مردم غیور قدرشناس ایران :آقایانی که خوششون نمیاد نگاه نکنند:هم مجریمان :بهتره و هم داوران عزیزمان:خواهشن :حرف اضافه نزنید :به اونا فرق نمیکند کجای ایران:آمده بهترین مهارت رای میدهند:خسته نباشن قربون همشون برم:خیلی زحمت میکشند:دستشون درد نکند:
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تو از احسان بهتر پیدار کردی من جون هم میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
1
6
با سلام اگر جز داور ها یک نفر ورزشکار هم بود ،اون موقع جمع داورها تکمیل میشد
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
6
5
سلام امیدوارم برای فینال این مسابقه روی داورها واقعا تجدیدنظر بشه.واقعا دلیلی نداره ازچهار داور دوتا بازیگر باشن بعد بیان داوری کنن درمورد هنرهایی رزمی یا چیزی که واقعا تخصص خودشو میخاد تازه دوتای دیگه هم درمورد اینچنین هنرهایی هیچ تخصص وآشنایی ندارن ضمن اینکه خیلی سلیقه ای رای میدن تا فنی.از هرکس خوششون بیاد هرچند کارش افتضاح سفید میدن و بالعکس.خواهشا شما که اینجا نظرسنجی گذاشتین هم یه دور همه رو بخونین وهم بهشون عمل کنین.حیفه این برنامه چون با اینجور داوری فقط مردمو ناراحت میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
لیلا جان اگر کسی استعداد واقعی و برجسته ای داشته باشه هر کسی میتونه متوجه این استعداد بشه
سیدمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
3
4
دوستان عزیزوگرامی سلام بااینکه من مجبورم باگوشی عصرجدیدببینم چون باگونی چادردرست کردم وتوش زندگی میکنم چون اجاره هابالابودپولم نرسیدبنظرشمادراین بابت شرکت کنم توعصرجدیدیافقط مزاحم دوستان عصرجدیدمیشم
taha_n
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
3
8
با سلام، از بین داورا به جز آقای حیایی هیچ کدومشون به درد این برنامه نمیخورن،به خصوص عظیمی نژاد که کافیه عصبانی بشه خوب هم باشی رای منفی رو گرفتی. امیدوارم برای فینال نهایی روی داورها تجدید نظر بشه تا حق بچه هایی که استعداد دارن ضایع نشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
همه داورا لایق هستن .اقای عظیمی نژاد هم منطقیه و منصفانه هم رای میده
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
2
2
در روبیکا کدوم قسمت برای تماشاچی ثبت نام کنیم؟
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
2
3
سلام
همیشه صداو سیما کارهاش یک طوریه که کسی از کارهاش سر درنیاره مثل همین ارای مردمی دقت کنید شما هیچ اطلاعی از ارای اعلام شده ندارید و قابل مشاهده نیست و این یعنی هرچی هم مردم رای بدهند اخرش خودشن هرکسی و بخواهند اعلام می کنند که ارای مردمی را گرفته
البته اونجا هم که ارای مردمی شفافه هم صدا و سیما همین رویه روداره و کارخودش و می کنه کاری به مخاطب نداره مثل همین برنامه نود خودشون تولید و پخش کردند خودشون نظرسنجی کردند خودشون اعلام کردند که برنامه نود ارای اول و کسب کرداونوقت برنامه رو حذف کردند ادم ازدست این صدا و سیما از خنده می ترکه خیلی بامزه هستندخدا حفظشون کنه که باعث خنده مردم می شن
فیروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
1
4
با سلام و احترام ضمن تشکر از چنین برنامه پر بار و مفیدی با کمال احترام به داوران محترم مسابقه لطفا داوران و صاحب نظرانی در برنامه های اتی دعوت کنید که در حده چنین مسابقه جالب جذابی باشند نه اینکه با وجود اینکه مشخص بود هیچ فهمی از بعضی اجرای شرکت کنندگان ندارند صرفا رای های بچه گانه با الگو برداری از یکدیگر یا لجبازی با یکدیگر میدادند
مهدی
|
Germany
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
2
1
با سلام علیرغم اینکه این برنامه تحولی خوب در دیده شدن استعدادهای پنهان و دیده نشده است ضعفهایی هم دارد که انشاالله در برنامه های سری جدید اصلاح میشود مثل انتخاب داوران با احترامی که برای داوران قائل هستم ولی بجز آقای امین حیایی که با سعه صدر و عقل و منطق تصمیم گیری میکند بقیه داوران بعضا مشاهده شده احساسی و بدون سعه صدر تصمیم میگیرن در صورتیکه استدلال درست ندارن یا تخصص در اون زمینه ندارن. عصر جدید اگر میخواد موفق باشه و مخاطبینشو از دست نده باید اصلاحاتی در داوران داشته باشه وگرنه علاوه بر اینکه مخاطبینشو از دست میده نگاه به این برنامه دیگر نگاه استعدادیابی نیست و نگاه سرگرمی است امیدوارم نقدها سازنده برنامه های پرمخاطب باشد.ان شاالله...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
2
5
داورهایبی سواد بودن اصلا اینکاره نبودن و بخاطر وضعیت داوری قابل دیدن نبود
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
5
1
واقعا متاسفم که این برنامه هم از کمبود نیروهای کارآمد سرشاره . اینا داورن؟؟؟؟ کسی از اینا بهتر نبود . بشیر حسینی ؟؟ یا آریا عظیمی نطاد ؟ یه بچه هم میفهمه اینا فقط غرور دارن و تهی هستن .
پاسخ ها
یکتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
دهنت رو ببند من رو آریا حساسم و نمی تونم ساکت بشینم دوست نداری نگاه نکن احسان این رو بخونه میکشدت چون از بچگی با آریا دوسته
میکائیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
2
2
سلام به صدا سیمای ایران و خسته نباشن کار کنان صدا وسیما که با این برنامه های خوبتان : :خسته نباشید آقای علیخانی مجری محترم با ارزش :و خسته نباشید داوران محترم :کاردانان با ارزش :دست تون درد نکند :با این رای های عادلانه اتون معلوم است که به شما فرق نمیکند کجای ایران باشند :شما به مهارت داشته رای می دهید :دستتون درد نکند خدا همیشه پشت پناه همتون باشد قربونتون برم (:امین یارب المین)
زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
2
4
سلام اون خانم عروسک گردان خیلی کارش افتضاح بود هم عروسک گردانیش خیلی ساده و بیخود بود هم صدا گذاری روی عروسکهاش دهنم باز مونده بود وقتیکه دیدم که کارت طلایی گرفت و بعدش هم رای مثبت گرفت و بالاتر راه پیدا کرد عجیبه طرف با هزار تا کارهای آکروباتی خودش رو میکشه و رای منفی بهش میدن و به همچین آدم بی استعدادی رای مثبت میدن و میارنش بالا کم مونده بود بهش مدال طلا هم بدن والا مسخره بود از حرکت داورها و پارتی بازی الکیشون اصلا خوشم نیومد
فشارکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
1
سلام.واقیعیت.راباید.گفت.در.کل.برنامه خوبی است.و.مردم با.توانمندی.هایِ.مردم.ایران آسنا.می.شود.ولی مدیران و دست اندرکاران.عصرجدید.به نظر سنجی مردم اهمیت بدهند .و ترتیب اثر دهند.منطقی باشیم.داوران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
2
سلام.اگر نوع اجراهای را.تفکیک می نمودید و مثلاچند اجرای ورزشی و قدرتی را ذر یک سب با داوران ماهر و تخصص رشته مربوطه و برنامه های اجرایی علمی در یک شب و اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی و نقاشی در یک شب دیگر با حضور داوران مثخصص
آلگا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
3
سلام همه چیزه این برنامه عالی بوده
هم شرکت کننده ها هم داورا

امین حیایی در ورزش و بازیگری و خوانندگی
بشیر حسینی در کارهای فرهنگی و اجتماعی
آریا عظیمی نژاد در موسیقی و خوانندگی
رویا نونهالی در بازیگری و هنر (نقاشی،خطاطی)

لطفا کسانی که چیزی سرشون نمیشه نظر ندن
همه چیز عالی بود
بهادر رشبکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
1
0
سلام عرض ادب شما بجای اینکه به کسانی که درس خوندن اومدن روی صحنه مثل دختری که تو درس ریاضی واقعا خواص بود رای بدین و تو ایران باعث پروش اینجور ادما بشین اونارو حذف میکنی واقعا متاسفا برای ملتی که دوست دارن بیسواد بمونن
بهادر رشبکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
1
1
اگر شما تو این برنامه دونبال استعداد میگردین پس واقعا متاسفا براتون که اون دختری که تو ریاضی مهارت داشت حذف کردین
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
اقا واقعا تو این برنامتون استعداد کشف نمیشه که هیچ واقعا طرف میره دیگه برم نمیگرده اگرم برگرده باید کار جدید تری انجام بده شب واقعا چرا کی این اجراهارو انتخاب میکنه شب اول مرحله دوم چرا بین همه بهترین ها انجام شد خواننده ها باید بین هم باشن بهترینهاشون تکنیکیها هم باهم خدایی اصلا انصاف نیست اون شمشیر زنه با خواننده مقایسه بشه با ریاضی دانه و محمد که اینارو اورده تو یه شب یا واقعا میخوایید حذفشون کنید اصلا قابل مقایسه نیست هر کودوم بتید تو تخصص خودشون قرار بگیرنو انتخاب بشن این انتخابهای شما چرته ببخشد خیلی رک گفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
1
2
به جز امین حیایی اورها بدرد نمیخورن یخورده البته اریا یخورده خوبه
بیننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
سلام عجیب است داوران غیرحرفه ای به یک شعبده باز که فکر افراد را میخواند و پیامی برای جوانان ندارد رای میدهند و به یک ورزشکار طناب زن حرفه ای هوتن شکاری که میتواند الگوی جوانان باشد رای ندادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
1
0
سلام داوراتون واقعا مزخرف و بدون تخصص هستن توجه کنین عظیمی نژاد به خواننده وحیایی وپیر نهالی به بازیگرا رای مثبت میدن وبشیرم که بنده خدا ففط اومده پیشرفت کنه فک کنم فصل بعدی دیگه ابروهاشو تتو کنه موهاشم فشن کنه وحلقه طلا دست کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
1
0
سلام علیخانی خداوکیلی چقد ازشروین پول گرفتی خودتو واسش جر واجر کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
0
0
سلام.واقعااز همه ی عوامل این برنامه تشکرمیکنم ک این قده ب فکر جوونای ایرانی هستن و چقدربعدازاجراآقای مجری از بچه ها طرفداری میکنن داورا ک یکی از یکی بهتر.واقعاآقای عظیمی نژادمنطقی و منصفانه رای میدن.دست علی یار همشون باشه.واقعا ک خداتوهمه ی مراحل زندگی نگهدارتون باشه.
m.sh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
باسلام.واقعابرنامتون عالیه ممنون ازمجری خوب آقای علیخانی وداوران گرامی.چراواقعاهممون اینقدرباعرض پوزش چرت میگیم وهمش انتقادانتقاد.بابایکم هم شعورخوب چیزیه یکی هم میادیه برنامه درست وحسابی بسازه نزارین باباآیکیوهاشرمنده سری جدید عصرجدیدشماره هاتون هست براداوری ومجری گری باهاتون تماس میگیریم.
Fateme
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
0
برنامه عصر جدید عالی بخصوص بااجرای خوب و بی نظیر اقای احسان علیخانی
واقعا واسه اون ادمایی که الکی انتقاد میکننن متاسفم دنبال ایراد میگردن
تااون جایی که من پیگیرم کل ایران عاشق عصر جدید هستن
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
0
با سلام
تا چه مدت بعد از ارسال ویدیو پاسخ داده میشه؟
سیدعلی اسماعیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
سلام با تشکر ازشما اگه داور هاهم عوض می شدند مهارت ها تکرار ی نمی شدند مهارت بعضی ها بهتر دیده می شد چون اینها بار اول دیده بودند جذابیت برایشان نداشت.
نعمت الله
|
Germany
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
برنامه بسیار خوب ، بی نظیر و جالبی است، ایراداتی هم دارد و آن هم بخاطر تنوع در اجراهاست ، ای کاش به گونه ای عمل میشد که به نفرات شرکت کننده ، امتیاز مثلا از صفر تا صد داده میشد ، و طبق امتیاز نهایتا رده بندی می شدند ، چرا که هنرها متفاوت بوده و یکی را با دیگری نمیشه مقایسه کرد ، در بسیاری موارد در شرایطی کاملا برابر بالاجبار ، تعدادی باید حذف شوند ، این، خارج از عدالت است. می توان تعداد داورها در زمینه های مختلف ، افزایش داد ، و و پس از هر اجرا امتیاز پیشنهادی خود را بر روی یک تابلو نشان داده و رای داده شود.
ش.س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
1
1
با سلام برنامه خیلی خوبیه ...اما خواهشا موارد خطرناک را نشان ندهید
بچه ها تقلید می کنند ..خواهشا
ش.س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
2
0
با سلام برنامه خیلی خوبیه ...اما خواهشا موارد خطرناک را نشان ندهید
بچه ها تقلید می کنند ..خواهشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
1
1
سلام.واقعا آریاعظیمی نژادیکه یک.واقعا ک خیلی بزرگوارن.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
برنامه برنامه ی خوبیه ولی داورا اصلا خوب نیستن با انصاف رای نمیدن درمورد برنامه امشب که واقعا تعجب کردم استعداد جهانی رو بیخیال شدن به،به دردنخورا رای دادن.اگه قراره فصل دیگه ای باشه سعی کنین تو داورا تجدیدنظر کنین.با این داورا کل برنامه زیرسوال میره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
فقط پارسا قائف
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
با سلام امشب خیلی اعصابم بهم ریخت با این انتخاب یاورها مخصوصا رای اریا عظیمی نژاد ایشون فقط یاد دارن به خوانند ها رای بدن.خوانندگی که نشد استعداد.اگه خودشون تونستند یک ضرب و تقسیم ساده حل کنند استعداد فقط سما و پرهام هستند نه پارسا با اون صدای مسخره اش که حالم بهم میخوره.خیلی متاسفم برای اریا که فقط چسبیده به اهنگ نمیدونم که ایشون برای داوری انتخاب کرده.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
واقعا متاسفم برای اریا که استعداد ریاضی را حذف و به خوانندگی پارسا که اصلا هم به درد نمیخوره رای داد.برو اریا دنبال نوازندگی خودت تو اصلا نمیدونی ایتعداد چیه.تو را چه به داوری.واقعا برات متاسفم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
با سلام به برنامه عصر جدید.اون اکروبات بازی که فکر همه را میخونه و رای بهش دادن چرا ازش پرسیدن داورها چه کسی را انتخاب کردن گفت نمیدونم اگه واقعا فکر ادم میخونه باید میگفت.فقط میدونم داورها منطقی رای نمیدن.میدونم فقط پارتی بازی رای میدن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
با سلام به برنامه عصر جدید.امشب داوران اقای سید بشیر و اریا مزخرف رای دادن‌ ‌واقعا خوانندگی شد استعداد.متاسفم براشون.بعد استعدادهای ریاضی را حذف میکنن . خود داورها یک حساب ساده را یاد دارن ضرب و تقسیم کنن.موندم چی بگم.فاتحه استعداد را امشب خودن
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
1
گلم خب میتونین نگا نکنین ناقد شاکی.... هستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
1
1
سلام به نظرم برنامه عصر جدید عالیه درسته که مشکلات داره ولی باید قبول کنیم چون سری اوله که توی ایران پخش میشه و واقعا خدا رو شکر که حداقل میتونیم استعداد های ایرانی رو ببینیم. در مورد داوری هم باید بگم اونها سعی میکنن از نظر خودشون استفاده کنن و اینو همه میدونیم که هیچ انسانی(بجز امام ها و پیامبران) بجز خدا نمیتونه درست عدالت برقرار کنه!!!اما سعیشون رو میکنن.درسته من شاهد قضاوت های نادرستشون بودم و قبول دارم که بعضی جاها در حق بعضی ها نامردی کردن ولی عصر جدید پایان زندگی نیست. به نظرم خیلی باید بجای انتقاد و توهین از آقای علیخانی تشکر کرد که به فکر نوجوان و جوان های ایرانی هستن و در کنارش حمایتمان هم میکنند. بنده خودم هم سنی ندارم و ۱۲ ساله هستم و عاشق عصر جدید و به دنبال استعدادم میگردم تا به عصر جدید راه پیدا کنم.
مردم عزیز ایران شما اجازه دارید انتقاد کنیدو پیشنهاد کنید ولی حق توهین کردن به کسی که واقعا به فکر مردم ایران هست رو ندارین و کاری نکنیداز این کار پشیمون بشه که ای کاش بفکر نوجوون هانبودم که انقدر حرف پشت سرم نبود و خیلی ببخشید مردم ایران لیاقت ندارن. بهتره ما برای دیگران قضاوت نکنیم.اگه به داورها احترام میذارید برای نظرشون هم احترام قائل بشید. در ضمن چرا به پارسای بیچاره فحش میدین حسودیتون نشه !!! ولی اگه فکر میکنین صدای خوبی نداره پس چرا بهش رای دادین؟؟؟؟
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
میشه بگین که اون آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی رو از تو کدوم جوبی پیدا کردن واسه داوری؟؟؟؟؟
مثلا نونهالی چی میفهمه از داوری؟ اون باید همون نقشه ناتاشا رو اجرا کنه حیایی هم که هیچی حالیش نمیشه از خوانندگی.
پول مفت ندین به اینا
500 میلیون مگه علفه خرسه که به نفره اول میدن
هرکی گیرشون میاد از تو خیابان میارن که شرکت کنه
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
میشه بگین که اون آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی رو از تو کدوم جوبی پیدا کردن واسه داوری؟؟؟؟؟
مثلا نونهالی چی میفهمه از داوری؟ اون باید همون نقشه ناتاشا رو اجرا کنه حیایی هم که هیچی حالیش نمیشه از خوانندگی.
پول مفت ندین به اینا
500 میلیون مگه علفه خرسه که به نفره اول میدن
هرکی گیرشون میاد از تو خیابان میارن که شرکت کنه
آخه خوانندگی هم شد استعداد؟ از رو برنامه آمریکایی کپی زدن احمق ها انقد بدم میاد از اون پسره پارسا
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
داورها خوب هستن غیر از اون سوسول
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
داور باید خبره باشه یعنی از همه لحاظ یک باشه در صورتی که داوران عصر جدید فقط در حوزه کاری خود مهارت دارن مثلا حسینی قادر نیست در مورد ورزش سخن بگه یا عظیمی نژاد کارش نوازندگی هست یعنی تخصص کلی ندارن اگه من که سر رشته چیزی ندارم شاید از اونها بهتر بتونم داوری کنم یا هر کس دیگه یا شما ضمنا به نظاره پارسا نفر اول خواهد شد براش آرزوی موفقیت دارم
نیما
|
Luxembourg
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
1
0
داوران عصر جدید خیلی عالی هستند
و خواهشن مورد های خطر ناک نشان ندهید
استعداد پر هام و سما نه پارسا با او ن صدای مسخرش ‌
محمد زارع هم مسخره ست
از همش فا طمه عبادی عالی عالی
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
به نظر داورها خیلی ام خوبن همه چیزهم حالیشونه این پنج نفری که هم اومدن فقط لیاقت داشتن
یکتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
سلام آریا عظیمی نژاد عالیه هر کیم نمیتونه پیشرفتاشونو ببینه نگاه نکنه چرا انقدر چرت می نویسین من حالم بد شد واقعا دکترم خوبه انقدر بی احترامی نکنین البته که قبول دارم شخصیتش داره مثله داورای دیگه میشه جدیدا معدبانه حرف میزنن بعد یهو یه کلمه که از اون سه تا مردا شنیدن میگن بنده خدا در حال رشد تو این چیزا خانم نونهالیم عالیه دعواهاش با آریا امینم بدک نیست ولی خدایی احسان دوست داشتنی بی ادبیه خانم نونهالی شما هم می بینی آریا با جنبس انقدر سر به سرش نذار گرچه که اونم بدش نمیاد دوستان خداوکیلی انقدر چرت و پرت سرچ نکنید براچی رابطه ی این دو دوست عزیز با هم رو سرچ میکنید منطقی باشین خانوم نونهالی از چهره نه ولی سنی خیلم به خواهر بزرگ تر آریا میخورن شوهر ایشون و زن اریا هم خیلی دوست داشتنی هستن ادم ناراحت میشه اینا رو می بینه استاد عظیمی نژاد شما هم می بینی خانوم نونهالی سنگ رو یخت میکنه مردمم بی ادبن ول کن اینا جنبه ندارن از چیزی که نیستم حرف در میارن خیلی خوبین به خدا خدا علا رم براتون حفظ کنه دوستدار شما یکتا
Sahar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
1
خیلی برنامه عاااالی بود،و واقعا استعدادهای بینظیری تو این برنامه نشون داده شد،مخصوصا دخترای ایرانی اونم با این همه محدودیت،واقعا با دیدن بعضی اجراها برای اولین بار افتخار کردم به ایرانی بودن، و خوشحال از اینکه ما هم از این برنامه ها داریم، اگر کسی پرشیاز گات تلنت رو دیده میفهمه که چقدر اون برنامه سطح پایین و افتضاح بود،دیگه نمیاد بگه هرکی رو رسیدن از تو خیابون اوردن تو این برنامه،جای خسته نباشید و دست مریزاد دارن همه عوامل این برنامه خوب
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان