تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
حسن روحانی:

از ظریف، همتی و زنگنه بابت ایستادگی‌شان تشکر می‌کنم/ رهبری گفتند با تصویب لوایح چهارگانه موافق هستند

رئیس‌جمهور گفت: خط مقدم ما در مقابل آمریکا، وزارت خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است. از دکتر ظریف، همتی و زنگنه بابت ایستادگی‌شان تشکر می‌کنم.

رویداد۲۴حجت‌الاسلام روحانی در آغاز سخنرانی در بانک مرکزی گفت: خط مقدم ما در مقابل آمریکا، وزارت خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است.

وی گفت: از دکتر ظریف، همتی و زنگنه بابت ایستادگی‌شان تشکر می‌کنم.

رئیس‌جمهور در اشاره معنی‌داری به سفر بشار اسد گفت: آقای بشار اسد گفت سفر من دیپلماتیک نبوده و صرفا برای تشکر از ایران آمده‌ام.

وی خاطرنشان کرد:‌ آمریکایی‌ها تلاش می‌کردند صلاحیت دادگاه‌های بین‌المللی را از بین ببرند. ما اخیرا در دادگاهای اروپایی در دو دادگاه پیروز شدیم لذا ما در صحنه سیاسی و بین‌المللی موفق هستیم علاوه بر آن ما در منطقه کار بزرگی انجام دادیم که این کار به دوش همه نیروهای مخلص بوده، بخشی از این کار را سپاه به دوش داشته بخشی از آن را وزارت خارجه و بخشی هم اقتصاد کشور در بر داشته است.

رئیس جمهور با اشاره به سفر دیروز بشار اسد به ایران تصریح کرد: دیروز بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تهران می آید و به دیدار رهبری رفت و ما هم با هم ملاقات داشتیم که گفت من از ملت ایران و رهبر ایران و وزارت خارجه تشکر دارم و این کارهایی است که ما اگر کنار هم نباشیم موفق نخواهیم شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در تمام رسانه‌ها نکته‌ای که می‌گویند این است که دولت هیچ کاری نمی‌کند ما می‌دانیم نقدینگی از سال ۸۲ تا ۹۲ به طور متوسط رشد آن ۲۷ درصد بوده از ابتدای دولت یازدهم تا امروز ۲۳ درصد است و اینکه توانستیم نقدینگی را کنترل کنیم، مهم است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان