تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷

جلالی: باید به ثبات برسیم/ با تغییر برنامه لیگ مخالفیم

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت که تیمش برابر نفت مسجد سلیمان برای پیروزی به میدان می‌رود تا به ثبات برسد.

 رویداد۲۴ مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: گروهی از بازیکنانمان را در بازی فردا نداریم و پنج بازیکن از تیممان غایب خواهند بود، اما باقی بازیکنان شرایط خوبی دارند. می‌خواهیم به کارمان ثبات دهیم تا در آینده تبدیل به تیمی قدرتمند شویم. امیدوارم با دست پر از مسجد سلیمان برگردیم.

او افزود: زمین اینجا زمین مناسبی نیست. بازی نفت را مقابل پرسپولیس دیدم و از آن روز، بارندگی بوده است. شاید زمین بدتر هم شده باشد، اما بر خلاف بازی با پارس جنوبی، این بار تمهیداتی داریم که اگر زمین گل‌آلود هم بود، بازی خوبی کنیم. آن چیزی که هفته گذشته از تلویزیون دیدم، زمین خوبی نبود.

سرمربی نساجی همچنین درباره تغییر برنامه لیگ از سوی سازمان لیگ توضیح داد: باشگاه با تغییر برنامه فعلی لیگ مخالف است و یادم است که مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده بودند که این برنامه به اطلاع مربیان رسیده است. زمانی که یک مربی اعتراض می‌کرد، می‌گفتند چرا اعتراض می‌کنید. اگر اینطوری است، باید همه از قبل، برنامه را بدانند نه اینکه تیمی که متول است، برنامه‌اش را تغییر دهند، اما تیم شهرستانی را نه. ما طبق برنامه سازمان لیگ، برنامه‌ریزی کرده‌ایم. اگر آن‌ها برنامه را تغییر دهند، ما هم باید کل برنامه‌مان را دور بریزیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان