تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
در گفت‌وگو با رویداد۲۴ مطرح شد؛

آخرین وضعیت توقیف روزنامه قانون/ عضو شورای سردبیری: هنوز احضاریه به روزنامه نرسیده است

ساغر پاکسرشت عضو شورای سردبیری و مدیر روابط عمومی روزنامه قانون می‌گوید این روزنامه به دستور دادستانی توقیف شده اما برای رسیدگی به پرونده آن، هنوز احضاریه‌ای به دست آنها نرسیده است.

روزنامه قانون

رویداد۲۴ روزنامه اصلاح طلب قانون هفته گذشته ۷ اسفند ماه به دلیل استفاده از تیتر (مهمان ناخوانده) برای سفر بشار اسد در تهران، با نامه تذکر و توقف انتشار مواجه شده است.

بشار اسد هفته گذشته وارد تهران شد و دو اتفاق مهم نیز در ایران افتاد. روزنامه قانون به خاطر استفاده از تیتر «مهمان ناخوانده» توقیف شد و محمدجواد ظریف به خاطر بی‌اطلاعی از این سفر از سمت خود استعفا کرد. هرچند ظریف به کار بازگشت اما روزنامه قانون از توقیف در نیامد.

ساغر پاکسرشت مدیرروابط عمومی مجموعه روزنامه قانون درباره آخرین وضعیت این روزنامه به رویداد۲۴ گفته فعلا پیگیر پرونده هستیم، زیرا تیتری که ما استفاده کردیم نه توهین بود و نه قصد عامدانه‌ای در آن بود و طبق قانون نیز هیچ مشکلی را به همراه نداشت.

عضو شورای سردبیری قانون گفته روزنامه به دستور مستقیم دادستان توقیف شده است.

آنگونه که عضو شورای سردبیری قانون خبر داده، به دستور توقیف اعتراض شده اما هنوز جلسه‌ای برای بررسی پرونده این روزنامه تشکیل نشده است. به گفته پاکسرشت دادگاه اعلام کرده فعلا باید منتظر بمانند تا احضاریه برای آنها ارسال شود.

به گزارش رویداد۲۴ پیش از این نیز در سال ۹۵ به دنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از روزنامه «قانون»، این روزنامه نزدیک به یکسال توقیف شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
1
خخخخخخ جمله قرن: ما در کشور آزادی بیان داریم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان