تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

سومین نشست مطبوعاتی مسئولان و نمایندگان مجلس با نشریات دانشجویی کشور

سومین نشست مطبوعاتی جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دست اندرکاران نشریات دانشجویی روز سه شنبه ۲۱ اسفند ماه از صبح تا عصر در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
  رویداد۲۴ محمد حسن احمدی ضمن اعلام این خبر گفت: برای حضور در این نشست، از دکتر محمدرضا عارف رئیس کمسیون آموزش مجلس و خانم فاطمه سعیدی از اعضای این کمسیون و دکتر غفاری و دکتر فراهانی معاونان فرهنگی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و دکتر سیمایی صراف و دکتر صدیقی معاون حقوقی و معاون دانشجویی وزارت علوم و دکتر گرجی معاون اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دکتر لله گانی و مهندس عسکری مدیران کل فرهنگی وزارتخانه‌های بهداشت و علوم و همچنین حجج اسلام و المسلمین رستمی و صالحی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و معاونت فرهنگی نهاد دعوت شده است.

نماینده مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم گفت: این نشست مطبوعاتی در روز سه شنبه ۲۱ اسفند از صبح تا عصر در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شده و حضور برای تمامی دست اندرکاران نشریات دانشجویی با ثبت نام قبلی آزاد است.

گفتنی است در سال‌های گذشته نیز دست اندرکاران نشریات دانشجویی کشور دو نشست مطبوعاتی با مسئولان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و نمایندگان مجلس داشته اند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دانشگاه تهران
نظرات شما
پیشخوان