تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۷
سرمربی پرسپولیس:

داور ۲ پنالتی ما را نگرفت

سرمربی پرسپولیس تهران گفت:: داور ۲ پنالتی ۱۰۰ درصدی را به نفع تیم ما نگرفت، ولی من اعتراضی به این کار ندارم.
 رویداد۲۴ برانکو ایوانکویچ شامگاه جمعه در کنفرانس خبری پایان دیدار تیمش با نساجی قائمشهر در گفتگو با خبرنگاران افزود: دو تیم بازی خوبی را در روز بارانی انجام دادند و بازیکنان ما در روزی که استحقاق برد داشتند، با وجود این که انرژی خود را گذاشتند نتواستند با برد از زمین خارج شوند.

وی ادامه داد: هواداران دو تیم صرفا تیم محبوب خودشان را تشویق کردند و یک روز خوبی را به یادگار گذاشتند بویژه از هواداران نساجی قدردانی می‌کنم.

** رضایت از بازی بازیکنان
سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به پرسشی پیرامون افت بازیکنانش در فصل جاری رقابت‌های فوتبال، ضمن رد این ادعا گفت:: ما در صدر جدول قرار داریم و این نشان می‌دهد که بازیکنان ما افت چندانی نسبت به سال قبل نداشتند.

برانکو افزود: ما البته در برابر نفت مسجد سلیمان به دلیل کیفیت نامناسب زمین و به همراه نداشتن ۶ بازیکن خود به خصوص در خط دفاعی به دلیل مصدومیت، بازی خوبی نداشتیم و در سایر بازی‌ها خوب کار کردیم.

وی گفت: به هر حال تمام تیم‌هایی که در برابر ما بازی می‌کنند بازی خوبی از خود نشان می‌دهند و شاید به این دلیل به نظر می‌رسد که بازیکنان ما افت کردند.

خبرنگاری از برانکو در مورد وضعیت زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با توجه به مصنوعی بودن چمنش پرسش کرد که او ضمن ابراز رضایت از وضعیت موجود، گفت:: انتخاب چمن مصنوعی بهترین انتخاب برای استان‌های شمالی کشور به دلیل پرباران بودن است.

وی افزود: استان‌های شمالی کشور باران زیادی دارند و چنانچه چمن طبیعی در این زمین‌ها داشتیم؛ امروز که باران بود باید در زمین واترپلو بازی می‌کردیم و این در حالیست که در زمین چمن مصنوعی بازی خوبی انجام شده است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی در قائمشهر با نتیجه ۱ بر ۱ خاتمه یافت. قرمزپوشان پایتخت با این تساوی ۴۲ امتیازی شدند و در صدر باقی ماندند و نساجی هم ۲۳ امتیازی شد و در جایگاه دهم جا خوش کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان