تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

خوش گذران‌ترین سگ دنیا + تصاویر

سگ ۶ ساله‌ای به نام "چیحواحوا " که مالک آن " جاناتان وارن " می‌باشد، این روز‌ها در صفحات مجازی به عنوان خوش گذران‌ترین سگ دنیا شناخته می‌شود!
خوش گذران‌ترین سگ دنیا + تصاویر
رویداد۲۴ در میان حیوانات خانگی می‌توان به گربه‌ها و سگ‌ها اشاره کرد که این حیوانات بسیار جذاب و در عین حال بسیار باهوش هستند و می‌توانند با انسان‌ها به راحتی رابطه دوستانه برقرار نمایند و در طی مدت زمان کوتاهی با یکدیگر دوست صمیمی شوند. اما سخت‌ترین زمان ممکن است در ابتدای نگهداری این حیوانات باشد چرا که آن‌ها با شما به میزان زیادی با شما آشنا نیستند.

اما در کنار نگهداری گربه ها، می‌توان به سگ‌ها نیز اشاره کرد که به تبع حیواناتی بسیار باهوش و فداکار می‌باشند و حتی برای نجات مالک خود حاضر به از دست دادن جان خودشان می‌باشند که از گذشته بسیار دور در کنار ما انسان‌ها در حال زندگی کردن می‌باشند و به انسان‌ها در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی نموده اند که متاسفانه در دنیای امروزه به بیشتر این حیوانات به نحوی ظلم می‌شود و به آن‌ها در عین حس انسان دوستانه شان، حمله می‌شود.
خوش گذران‌ترین سگ دنیا + تصاویر
با این وجود این حیوانات بسیار وفادار و باهوش می‌باشند و می‌توان با آن‌ها به راحتی تمام ارتباط برقرار کرد و با یکدیگر دوست بود. برای مثال اخیرا یک سگ شگفت انگیز و بسیار جذاب در صفحات مجازی توانست با بازدید و واکنش‌های مثبتی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.
خوش گذران‌ترین سگ دنیا + تصاویر
سگ ۶ ساله‌ای به نام "چیحواحوا " که مالک آن " جاناتان وارن " می‌باشد، یکی از محبوب‌ترین سگ‌های جهان در صفحات مجازی می‌باشد که به اکثر نقاط جهان با مالک خود مسافرت کرده است که با اشتراک گذاشتن تصاویر خود در صفحات مجازی توانسته است یک سگ معروف و مشهور و البته به عنوان یکی از خوش گذران‌ترین سگ‌های دنیا گردد!
خوش گذران‌ترین سگ دنیا + تصاویر
جاناتان وارن به همراه سگ جذاب و مشهورش از فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، کانادا، بلژیک، هلند و... تاکنون بازدید نموده اند که در طی این مسافرت‌ها تصاویری را از سگ جذاب و دوست داشتنی خود به اشتراک می‌گذارد که این روز‌ها دارای بیش از ۱۶ هزار دنبال کننده در صفحات مجازی می‌باشد!
 
منبع: بیتوته
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان