تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

فوتبال ایران برای یک دقیقه بعد هم برنامه ندارد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد این تیم می‌تواند برابر العین به برتری برسد و شانس خود برای صعود به دور بعد را افزایش دهد.

فوتبال ایران برای یک دقیقه بعد هم برنامه ندارد

رویداد۲۴ ستار همدانی در خصوص دیدار روز سه شنبه استقلال برابر العین از هفته دوم گروهی لیگ قهرمانان گفت: با توجه به اینکه الهلال توانسته در خانه العین را شکست دهد آبی پوشان هم می‌توانند این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

وی تاکید کرد: استقلال این روزها به هماهنگی کامل دست پیدا کرده و اعتقاد دارم اگر می‌خواهد به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند، باید العین را در تهران و مقابل هوادارانش شکست دهد.

همدانی خاطرنشان کرد: معمولاً از هفته دوم شکل واقعی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان مشخص می‌شود و همه به دنبال کسب امتیاز هستند تا بتوانند صعودشان را به دور بعد حتمی کنند. امیدوارم آبی پوشان با ارائه یک بازی منطقی و به دور از حواشی که همیشه تیم‌های عربی به دنبال آن هستند، بتواند العین را شکست داده و موقعیتش را در جدول بهبود ببخشد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص عملکرد خارجی‌های این تیم هم گفت: هر سه عالی بودند. هم پاتوسی و هم ایسما عملکرد قابل قبولی داشته و حالا کاملاً با دیگر بازیکنان استقلال هماهنگ شده اند و مثلث خارجی‌های استقلال به اضافه طارق همام می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. پاتوسی و ایسما خودشان توپ گیری می‌کنند، موقعیت برای دیگران ایجاد می‌کنند و توانسته اند به خوبی با دیگر بازیکنان به یک درک کامل برسند اما در مورد منشأ باید بگویم او از پرسپولیس به استقلال آمد و تحت یک فشار روانی قرار گرفته بنابراین باید به او فرصت داد تا از این فشار بیرون آمده و مطمئناً با شناختی که از شفرداریم چون او یک مربی حرفه‌ای است می‌تواند خیلی زود منشأ را از لحاظ روحی به شرایط ایده آل رسانده و شاهد گلزنی‌های بیشتری از این بازیکن باشیم.

همدانی در پاسخ به این پرسش که آیا سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان می‌توانند به دور بعد صعود کنند، گفت: توانایی‌های فوتبال ما بالا است اما متأسفانه برنامه ریزی خوبی نداریم و نمی‌دانیم حتی یک ساعت دیگر در فوتبال ما چه اتفاقی می‌افتد. تیم‌های عربی در این چند سال برای هر دقیقه خود برنامه ریزی مدونی دارند اما متأسفانه ما فاقد برنامه ریزیهستیم و تنها امیدواریم که بتوانیم با این روش موفق باشیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: اعتقاد دارم بعد از مدتها دیگر این مسئله هم جواب نخواهد داد و فوتبال ما پسرفت خواهد داشت نه پیشرفت. امید ما به خلاقیت و ایرانی بودن ماست ولی اعتقاد دارم یک برنامه ریزی دقیق برای فوتبال ایران می‌تواند روند رو به رشد فوتبال ما را به مراتب بیشتر کند.

هافبک پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه نتیجه‌ای را برای دیدار استقلال برابر العین پیش بینی می‌کنید، گفت: امیدوارم فردا حضور پرشوری از هواداران را در ورزشگاه ببینیم و مطمئن هستم با حمایت عاشقان استقلال، این تیم می‌تواند العین را شکست داده و به سه امتیاز حساس دست پیدا کند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان