تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

قطبی هنوز ممنوع‌الخروج است!

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنان ممنوع‌الخروج است و نمی‌تواند از کشور خارج شود.

قطبی هنوز ممنوع‌الخروج است!

رویداد۲۴ روزی که افشین قطبی برای قبول سرمربیگری فولاد خوزستان به ایران سفر کرد، اولین نکته‌ای که به ذهن مخاطبان فوتبال رسید این بود که ماجرای مالیات معوقه او از دوران حضور در پرسپولیس چه خواهد شد. از این رو در آن مقطع گفته شد طبق رایزنی‌هایی که با پرسپولیس و فدراسیون فوتبال شده این مساله حل خواهد شد. حالا اما طبق اعلام قطبی او با گذشت حدود 3 ماه از بازگشت به ایران همچنان ممنوع‌الخروج است که نشان می‌دهد مالیاتش پرداخت نشده است.

قطبی در این خصوص گفته است:‌«من با کار کردن در چین و کشورهای دیگر راحت‌تر می‌توانم به پرسپولیس و تیم ملی برسم. حضور در فولاد کار من را برای این هدف راحت‌تر نمی‌کرد بلکه حتی شرایط را سختر می‌‌کرد. من اگر این هدف را داشتم آنقدر در بیرون از کشور تلاش می‌کردم تا مدیران به دنبال من بیایند و راهم خیلی ساده‌تر شود.

مردم ایران همه می‌دانند من هنوز ممنوع‌الخروج هستم و اداره مالیات می‌گوید تو باید این پول را پرداخت کنی و بعد از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال آن مبلغ را پس بگیری. تمام دوستان من به طور جدی دنبال حل این مشکل هستند حتی باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال رسما به اداره مالیات نامه نوشتند و تقبل مالیات من را بر اساس بند قرارداد اعلام کردند اما متاسفانه اداره مالیات این نامه‌ها را قبول ندارد. البته نظر مهدی تاج رئیس فدراسیون و ایرج عرب سرپرست باشگاها پرسپولیس در خصوص تقبل مالیات من مثبت است.»

افشین قطبی بعد از هدایت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2011 به خاطر بدهی مالیاتی که داشت هرگز به ایران برنگشت. او حتی در زمان مرگ مادرش هم نتوانست به زادگاه خود یعنی شیراز برود و در مراسم خاکسپاری حاضر باشد. حالا که او برای هدایت فولاد برگشته نیز مشکل مالیاتی‌اش پابرجا است و مشخص نیست چه اتفاقی در این باره خواهد افتاد. در این خصوص قطبی اعتقاد دارد که مالیات دوران حضورش در پرسپولیس برعهده باشگاه بوده اما سرخ‌ها هنوز این مبلغ را با گذشت حدود 10 سال هنوز پرداخت نکرده‌اند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان