تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
داورزنی:

اگر با هدیه کسی رای بگیرد، وزارت ورزش برخورد می‌کند/ سلامت انتخابات برای ما مهم است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از اولین بحث‌ها توانایی جذب اسپانسر است اما اینکه با هدیه و کارت و بسته مجمع را تحت تاثیر قرار دهند درست نیست.

اگر با هدیه کسی رای بگیرد، وزارت ورزش برخورد می‌کند/ سلامت انتخابات برای ما مهم است

رویداد۲۴ محمدرضا داورزنی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شما می‌پرسم، انتخابات که مهندسی نبود؟ علیرضا رحیمی به دلیل بازنشستگی استعفا داد و باید سریع ثبات در فدراسیون ایجاد می شد تا برای سهمیه المپیک و بازی‌های آسیایی آماده شوند. می‌طلبید انتخابات زودتر برگزار شود.  همه کسانی که ثبت نام کردند از خانواده هندبال و مدیران اجرایی و دانشگاهی بودند و نهایتا در دور دوم پاکدل انتخاب شد.

وی در خصوص کارت هدیه دادن کاندیداها و وعده‌هایی که داده بودند، گفت: من هم اینها را شنیدم، یکی از اولین بحث‌هایشان توانایی جذب اسپانسر است  اما اینکه با هدیه و کارت و بسته مجمع را تحت تاثیر قرار دهند وزارت ورزش تذکر داده و اگر ثابت شود برخورد می‌کنیم. سلامت انتخابات برای ما مهم است.

داورزنی تاکید کرد: در مجموع انتخابات خوب و سالمی بود. پاکدل رئیس هیئت استان و نایب رئیس هندبال و با تجربه است و تیم‌داری کرده و جوان است. همه مجامع  در انتخابات به بلوغ رسیدند.

وی در خصوص ارز گمشده در فدراسیون گفت: برخی از موضوعات رسانه‌ای نیست. ‌ذی‌حساب و حسابدار همه اسناد و موجودات ارزی و ریالی را منتقل می‌کنند. بعد از رفتن رحیمی، مبالغ ارزی و ریالی به سرپرست انتقال پیدا کرد و با هماهنگی ذی‌حساب دولو کل موجودی را به پاکدل منتقل می‌کند‌.

داورزنی خاطرنشان کرد: در مجامع وقتی 12 نفر کاندیدا هستند و به دور دوم می‌رود شرایط حساس است. یک استراحت دادیم و اعلام کردیم کسی خارج نشود. وقتی کاندیداها مشخص هستند قرار نیست اتفاق خاص دیگری بیفتد چون همه چیز مشخص است. اتفاق غیر قانونی رخ نداده و مجمع قابل پیش‌بینی نبود و رقابت انتخاباتی شرایط خاص خود را دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درخصوص اینکه گفته می‌شود، سرپرست فدراسیون جودو اعلام کرده که سرمربی ازبکستانی را نمی‌خواهد درحالی که فدراسیون جهانی هزینه‌های آن را پرداخت می‌کند، گفت: موضوع سرمربی جودو را شنیدم. وقتی فدراسیون جهانی هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و هزینه همه چیز را می‌دهد بعید می‌دانم فدراسیون خواهان عدم جذب وی باشد و اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی بیفتد.

وی در خصوص ثبت نام برخی از کاندیداها و انصرافشان تاکید کرد: شما احساس می‌کنید می‌توانید کاندید شوید بعد در بررسی احساس می‌کنید شانس ندارید و انصراف می‌دهید. منعی برای کاندید شدن وجود ندارد و هر کسی این توانمندی را ببیند می‌تواند ثبت نام کند.

برچسب ها: داورزنی ، وزارت ورزش
نظرات شما
پیشخوان