تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

پیروزی دراماتیک ذوب‌آهن برابر النصر عربستان

تیم فوتبال ذوب آهن که اوضاع خوبی در لیگ برتر ایران ندارد در دومین دیدار آسیایی خود دست به کار بزرگی زد و برابر تیم النصر عربستان به یک پیروزی شیرین دست پیدا کرد.

پیروزی دراماتیک ذوب‌آهن برابر النصر عربستان/ شیرین‌تر از گز اصفهان

رویداد۲۴ از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ذوب آهن ایران و النصر عربستان از ساعت ۱۹:۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳-۲ به سود ذوب آهن خاتمه یافت.

در این بازی گیولیانو (۵) و عبدالرزاق حمدالله از روی نقطه پنالتی (۵۸) گل زنی کردند و محمد نژاد مهدی، وحید محمد زاده و ارسلان مطهری در دقایق ۳۰، ۴۰ و ۹۰ گل‌های ذوب آهن را به ثمر رساندند.

حادثه ویژه این بازی گرفتن دو ضربه پنالتی به ضرر ذوب آهن بود که یکبار رشید مظاهری پنالتی اول را مهار کرد و داور دستور تکرار ضربه را داد و حمدالله در مرتبه دوم پنالتی اش را تبدیل به گل کرد.

داور بازی یک بار دیگر در دقیقه ۸۷ به سود النصر اعلام ضربه پنالتی کرد که این بار حمدالله این ضربه را به بیرون زد.

درحالی که بازی با تساوی در جریان بود و وارد وقت‌های اضافه می‌شد، ارسلان مطهری که چند دقیقه پیش وارد زمین شده بود با ضربه سر گل سوم را وارد دروازه النصر کرد تا شاگردان منصوریان کامبک شیرینی داشته باشند.

با این نتیجه ذوب آهن ۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. النصر عربستان نیز بدون امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

نظرات شما
پیشخوان