تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

چرا فست فود برای مغز خطرناک است؟

احتمالا تا به حال بار‌ها و بار‌ها در مورد عوارض فست فود‌ها برای سلامتی خود خوانده اید، اما شاید تا به حال نمی‌دانستید که فست فود‌ها برای مغز ما خطرناک هستند.
رویداد۲۴  فست فود‌ها می‌توانند باعث از بین رفتن قدرت عملکرد ذهنی شما شوند. اما این موضوع از کجا شروع می‌شود؟ فست فود‌ها به شدت چرب و به عبارتی دقیق‌تر سرشار از چربی‌های مضر هستند. این چربی‌ها در مرحله نخست باعث چاقی و اضافه وزن شما می‌شوند.

در مرحله دوم تجمع چربی‌های مضر در بدن باعث می‌شود مواد مفید و مغزی به اندازه کافی به مغزتان نرسند. درواقع شاید بتواندر تعبیری گفت: فست فود‌ها مغز را دچار سوء تغذیه می‌کنند. متاسفانه یکی از خطرناک‌ترین عوارض فت فود‌ها برای مغز از بین روفتن نورون‌ها است.


از دیگر عوارض رایج مصرف مداوم فست فود‌ها آسیب رسیدن به حافظه افراد است. درواقع حافظه افراد با مصرف فست فود‌ها دچار مشکلاتی می‌شود که می‌تواند مدت دار باشد.

بسیاری از افرادی که مرتب فست فود مصرف می‌کنند از فراموشی شکایت دارند. البته طبیعتا بسیار سخت است که فست فود‌ها را برای همیشه ترک کنیم. اما بهتر است روی این موضوع نیز تمرکز کنیم که فست فود‌ها را کمتر از گذشته مصرف کنیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فست فود ، مغز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان