تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
سردار فضلی:

فشارهای اقتصادی حربه دشمن برای به چالش کشیدن نظام است

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: فشارهای اقتصادی کشور حربه جدید دشمن برای به چالش کشیدن نظام است.

فشارهای اقتصادی حربه دشمن برای به چالش کشیدن نظام است

رویداد۲۴ سردار علی فضلی عصر سه شنبه در مراسم سومین روز شهادت سرهنگ دوم پاسدار شهید «حسین جوینده» که در گلزار شهدای شهر رشت برگزار شد، اظهار کرد: شهید حسین جوینده با خدا معامله کرده و با اطاعت از ولی فقیه در جبهه‌های محور مقاومت حضور یافت.

وی با بیان اینکه شهید جوینده هرگز در زمینه آموزش رزمندگان دفاع از حرم و محور مقاومت لحظه کوتاهی نکرده است، افزود: این روحیه نشان دهنده تربیت درست این شهید از سوی پدر و مادر گرامیشان است.

سردار فضلی با اشاره به برخی از ویژگی‌های شهید جوینده، گفت: وی اهل تزکیه نفس، خمس، مال حلال، خوش‌رو و با عزت‌نفس بوده و هرگز از انجام این فعالیت‌ها خسته نشده و همیشه پای کار بود.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در ادامه به برخی توطئه‌های دشمنان در طول چهل سال گذشته نیز اشاره و تصریح کرد: مردم و مسئولان باید بصیرت و آگاهی لازم در این زمینه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی مهم‌ترین حربه دشمن برای رسیدن به اهداف مورد نظرش است، افزود: دشمن امروز به دنبال ایجاد اختلاف در میان شیعه و سنی است تا به هدف خود برسد.

سردار فضلی همچنین به وجود مشکلات اقتصادی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: این طرح جدیدی از سوی دشمنان نظام و انقلاب است تا نظام را دچار چالش کند اما آنها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان