تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده ای که فرقNPTوMPT را نمی داند: روحانی باید عذرخواهی کند

بهارنیوز به نقل از جواد کریمی قدوسی نماینده گروه پایداری در مجلس نوشت:‌ این روزها شاهد این هستیم تیم اصلی که مذاکرات هسته‌ای ما را مدیریت می‌کرد یکی پس از دیگری دست به اعتراف می‌زنند که برجام به آن اهداف خود نرسیده است.
رویداد۲۴- بهارنیوز به نقل از جواد کریمی قدوسی نماینده گروه پایداری در مجلس نوشت:‌ این روزها شاهد این هستیم تیم اصلی که مذاکرات هسته‌ای ما را مدیریت می‌کرد یکی پس از دیگری دست به اعتراف می‌زنند که برجام به آن اهداف خود نرسیده است.

وی افزود: آقایان تخت روانچی، سیف، عراقچی، ظریف و در مجموع همه اعضا این تیم که به نحوی جنبه‌های تخصصی و غیر تخصصی مذاکره را پیگیری می‌کردند این اعتراف را به زبان و قلم آورند.

وی كه در محافل سياسي به آقاي MPT شهرت يافته است ادامه داد: آنچه که اکنون نمایان شده این است که قطعاً آمریکایی‌ها در این مقطع دست به لغو تحریم‌ها نخواهند زد چرا که به آنچه که می‌خواستند رسیدند و آقای روحانی بدون اینکه تضمین‌های لازم را برای اجرا برجام از طرف مقابل بگیرد و خط قرمز رهبر معظم انقلاب را رعایت کند بدون گرفتن تضمین لازم،‌ تعهدات ایران را انجام داد. امروز نیز باید اشخاصی که مدال به ناحق گرفتند مدال‌هایشان را به ملت بازگردانده و عذرخواهی کنند!

این نماینده پايداري در خاتمه عنوان کرد: روحانی باید از پیشگاه ملت عذرخواهی کند زیرا این صنعت و ذخایر با عظمت ما را که محصول 20 کار بوده همه را رایگان و مفت به خواست دشمن از بین برده، آزاد کرده و یا انتقال داده است!! آنچه که وعده می‌داد هم محقق نشده است! اگر من جای روحانی باشم بهترین راهکار این است که عذرخواهی کنم! آقایان بگذارند مردم مسیر اقتصاد مقاومتی خود را طی کنند تا ببینیم چگونه می‌شود مشکلات مردم را به سرعت حل کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
1
کسی که به جای "ان پی تی"، پر تکرار ترین واژه سالها مذاکره هسته ای ایران با غرب، در یک سند رسمی مینوسه "ام پی تی"، در حد و جایگاهی نیست که راجع به برجام اعلام نظر کنه. حالا تو که به خاطر شرایط ویژه مشهد قسر در رفتی، اما مردم با رد صلاحیت گسترده همفکرانت در دیگر شهرها نشون دادند که خواهان عذرخواهی چه کسانی هستند. طوری علیه برجام حرف میزنند انگار قبل از برجام زندگی مردم گل و بلبل بود و حالا همش از دست رفته! انگار نه انگار تمام این تحریم ها و قطعانمه ها و بدبختی ها رو دوستان خودشون در تیم مذاکره کننده قبل به بار اوردند. حالا دیگران باید عذرخواهی کنند؟ حقا که به سنگ پای قزوین گفته اید زکی.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان