تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

میرمحمد غراوی سرپرست جدید استان گلستان کیست؟

در جلسه امشب شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، «میرمحمد غراوی» به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب شد.
 
میرمحمد غراوی سرپرست جدید استان گلستان کیست؟
رویداد۲۴به دنبال غیبت مناف هاشمی استاندار سابق استان گلستان در جریان حادثه ویرانگر سیل در این استان، در جلسه‌ای که امشب شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با حضور وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور برگزار کرد، «میرمحمد غراوی» به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب شد.

میرمحمد غراوی دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران و از سال ۱۳۹۲ تاکنون عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید است.

وی در سوابق حرفه‌ای خود شهرداری چابهار، شهرداری ایرانشهر، استانداری ایلام و شهرداری دامغان را نیز در کارنامه خود دارد.
 
حادثه طوفان و سیل در استان‌های شمالی کشور و به ویژه استان گلستان به یک هفته رسید. این‌درحالی است که در چند روز ابتدایی حادثه خبری از هیچ‌یک از مسئولان در مناطق سیل‌زده نبود.

سید مناف هاشمی، استاندار برکنار شده‌ی استان گلستان، از آغاز حادثه در مناطق سیل‌زده حضوری نداشت و تلفن همراه وی نیز خاموش بود.

شب گذشته رحمانی فضلی، وزیر کشور در مصاحبه‌ای که با شبکه خبر داشت، گفت که مناف هاشمی برای سفری به خارج از کشور رفته است. پس از این صحبت‌ها، انتقادات بسیاری بر هاشمی وارد شد و برخی نمایندگان مجلس نیز از برخورد قانونی با وی خبر دادند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
مرتضی جاهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
3
3
باسلام بنظر بنده غراوی معاون استاندارقبلی بوده ایشان هم بهترازاون نیست اگربود درنبود ایشان نماینده تام الاختیار بودند بحران را مدیریت میکردند،براساس شنیده ها ایشان در زمان سیل عمدا کم کاری کردند که مناف را خراب کنندوخودش جایگزین ایشان شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
3
4
همشون یکی هستن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان