تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸

یاوه سرایی رقیب انتخاباتی نتانیاهو درباره ایران

نزدیکترین رقیب انتخاباتی «نتانیاهو» که هنوز از پیامدهای هک تلفن همراهش رهایی نیافته، برای افزایش شانس پیروزی خود در انتخابات، اظهاراتی را علیه ایران ایراد کرد.

یاوه سرایی رقیب انتخاباتی نتانیاهو درباره ایران

رویداد۲۴ به نقل از دویچه وله، «بنی گانتز» نامزد انتخابات پارلمانی اسرائیل که اصلی‌ترین رقیب بنیامین نتانیاهو، در انتخابات آتی محسوب می‌شود، اعلام کرده که اسرائیل باید برای مهار کردن جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های منطقه‌ای در صورت لزوم از زور استفاده کند.

گانتز در این سخنرانی که در حضور اعضای کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) برگزار می‌شد، همچنین مواضع خود را درباره چشم‌اندازهای صلح با فلسطینیان شرح داد.

گانتز، که رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی است در ادامه گفت که کنترل امنیت کرانه باختری رود اردن باید همواره در اختیار ارتش اسرائیل باقی بماند.

بنی گانتز که رئیس حزب کاحول لیفان (آبی و سفید) موسوم به ژنرال‌ها است، همچنین گفت که سیاست دولت فعلی اسرائیل شکست خورده است و باعث شده که این کشور تحت خطر دائمی حماس قرار داشته باشد. او این وضعیت را "بی‌سابقه و غیرقابل تصور" خواند.

گانتز از حمله موشکی حماس به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی به عنوان حربه‌ای دیگری برای انتقاد به نتانیاهو استفاده کرد و گفت که این یک شکست امنیتی برای اسرائیل است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان