تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸

شمخانی مقصران سیل شیراز را معرفی کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به وقوع سیل در منطقه دروازه قرآن شیراز گفت: در این حادثه بخش های خصوصی و دولتی هر دو مقصر هستند.

شمخانی مقصران سیل شیراز را معرفی کرد

رویداد۲۴ دریابان علی شمخانی بامداد چهارشنبه در اهواز اظهار داشت هر کس که در مسیل سیلاب‌بَر دروازه قرآن شیراز ساخت و ساز کرده مقصر است که به نظر ترکیبی از بخش خصوصی و بخش های خدماتی و دولتی در آن دخیل هستند.

وی اضافه کرد: در کنار مسیل مجاور دروازه قرآن شیراز که نهری سیلابی بوده ،در آن جاده ساخته شده است.

شمخانی در خصوص انتشار مطالبی در فضای مجازی که شهرداری شیراز یا برخی ارگان های دولتی و نظامی به عنوان مقصر حادثه معرفی شده اند، توضیح داد: نمی توانم این موضوع را قضاوت کنم اما فردوسی شعری سراییده که جای تامل دارد که 'به جویی که یک روز بگذشت آب/ نسازد خردمند در آن جای خواب'.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان تاکید کرد: از این موضوع که یک ارگان نظامی در محل سیل دروازه قرآن پادگان یا جاده ساخته است بی اطلاع هستم اما مساله کارشناسی و دقیق بررسی و با عاملان و مقصران آن برخورد قانونی خواهد شد.
پنجم فروردین ماه جاری پس از بارش شدید باران شهر شیراز گرفتار سیل شد که در نتیجه آن و در محل دروازه قرآن و برابر اعلام پزشکی قانونی، 19 نفر جان خود را از دست دادند و 107 نفر مصدوم شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان