تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۸

جلال حسینی: داور پشت دروازه اعتقادی به پنالتی نداشت/ هر جایی ما را اذیت می‌کنند

کاپیتان پرسپولیس با اعتراض به اعلام پنالتی به سود استقلال می‌گوید داور پشت دروازه اعتقادی به پنالتی نداشت، اما داور تصمیم او را مردود اعلام کرد.
جلال حسینی: داور پشت دروازه اعتقادی به پنالتی نداشت/ هر جایی ما را اذیت می‌کنند
رویداد۲۴ سید جلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: از ابتدای فصل هواداران ما را حمایت کردند و توانستیم مقابل یک تیم قدرتمند به نام استقلال به برد رسیدیم. آن‌ها بازیکنان خوبی داشتند و خیلی تلاش کردند، اما بازیکنان ما خوب و منسجم بازی کردند و به برد رسیدیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره کم و کاستی‌های تیمش در ادامه فصل گفت: ما مشکلات زیادی داریم. برای چندمین بار می‌خواهم مشکلات حل شود. ما را اذیت می‌کنند. یک ماه در چمن مصنوعی تمرین کردیم و بیشتر از هر تیمی خسته هستیم، ولی امروز بازیکنان ما خوب بازی کردند و به برد رسیدیم. هر جایی ما را اذیت می‌کنند.

او درباره عملکرد اشکان خورشیدی نیز و درگیری بازیکنان دو تیم خاطرنشان کرد: من به یک باره متوجه درگیری بازیکنان شدم. داور پشت دروازه اعتقاد داشت پنالتی نشده است. با این وجود داور اعتقاد به پنالتی داشت. در داربی دعوا و درگیری پیش می‌آید و برای آخرین بار نیست که این اتفاق رخ داد.

حسینی درباره افزایش شانس قهرمانی تیمش گفت: هنوز زود است. بازی‌های سختی داریم. با پیکان و با الاهلی در خارج از خانه بازی داریم. امیدوارم خیلی خوب ریکاوری کنیم. ما زمین تمرین نداریم. دو روز قبل، بازیکنان ما در آب تمرین می‌کردند. با این وجود با السد و الاهلی بازی داریم.

بازیکن پرسپولیس درباره حل مشکلات مالی تیمش گفت: آقای عرب دو روز قبل قول دادند مشکلات مالی را حل کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان