تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

افشای درگیری در رختکن استقلال بعد از پنالتی چیپ

در بین دو نیمه دیدار استقلال و پرسپولیس، دو بازیکن استقلال که پنالتی شان در آخرین لحظات نیمه هدر رفته بود با یکدیگر درگیر شدند.
افشای درگیری در رختکن استقلال بعد از پنالتی چیپ
رویداد۲۴ هنوز زمان زیادی از شکست استقلال مقابل پرسپولیس نگذشته، اما حواشی این مسابقه برای آبی پوشان تمامی ندارد. ظاهرا در بین دو نیمه اتفاق عجیبی در رختکن آبی پوشان رخ می‌دهد و ۲ بازیکن به خاطر صحنه پنالتی که رخ داده با هم درگیر می‌شوند.

از آنجا که پنالتی زن اول استقلال پاتوسی و پنالتی زن دوم تیم ایسما بوده، فرشید اسماعیلی خودش توپ را برداشته و تصمیم به زدن ضربه می‌کند که این موضوع ناراحتی پاتوسی را در پی داشته است. ناراحتی پاتوسی در مقابل چشمان هواداران دو تیم به چشم نیامد، اما درست زمانی که بازیکنان راهی رختکن شدند و طبق ادعای فارس این ۲ بازیکن با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و اعتراض هافبک خارجی استقلال به بازیکن شماره ۸ این تیم شکل جدی به خود می‌گیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که پاتوسی اعتقاد داشت اسماعیلی نباید خودسرانه اقدام به زدن ضربه پنالتی می‌کرد آن هم در حالی که تیم یک بر صفر از حریف خود عقب است. با این شرایط استقلال وارد نیمه دوم شد اگرچه در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کرد.
منبع: تابناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
3
1
هر توری که پنالتی رو زد بودنش توی استقلال واجب است.
نظرات شما
پیشخوان