تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

ادعای موهن مشایی درباره اسلام!

نماینده اصولگرای پیشین مجلس درباره اعتقادات رییس دفتر محمود احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری ادعا‌هایی را مطرح کرده با اعتراض مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد مواجه شده است. داوری علی رغم اعتراض به این ادعاها، آن‌ها را رد نکرده است.
ادعای موهن مشایی درباره اسلام!
رویداد۲۴ علیرضا زاکانی نماینده اصولگرای مجلس نهم در توییتر خود اظهاراتی را درباره «غیبت سیاسی» از مقامات کشور بیان کرد و در خلال آن به برخی اعتقادات اسفندیار رحیم مشایی در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نیز اشاره کرد.  

او طی یک پست توییتری در اکانت شخصی خود در توییتر نوشت: «عزیزی به بنده گفت، #غیبت_سیاسی جایز است. گفتم مقصودتان چیست؟ اگر نقد‌ها و صحبت‌های درباره #مسئولان را می‌فرمایید، این گفته‌ها اگر برمبنا و اطلاعات صحیح باشد عین ثواب و وظیفه همگانی است. اما اگر در صحنه نبودن و درکنار مردم نبودن سیاسیون را می‌گویید، حتما ناجوانمردی و حرام است.»

زاکانی در پاسخ به یکی از کاربران درباره اینکه در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد بار‌ها تاکید بر «رمالی و جادوگری» رحیم مشایی تاکید شده، ولی نمایندگان حامی او نظیر زاکانی قبول نکرده اند گفت: «در سال ۸۵ به آقای احمدی نژاد گفتم آقای مشایی عنصر نامناسبی است و بدون فهم از اسلام، اعتقادات را به بازی گرفته است. دریغ از توجه ایشان که انقلاب و کشور و مردم از این بی توجهی آسیب خوردند. آقای مشایی می‌گفت: اسلام مثل اسب سواری است که دوره آن گذشته است.»

عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد به این اظهارات علیه رحیم مشایی واکنش نشان داد و در کامنتی خطاب به زاکانی نوشت: «جناب دکتر زاکانی نظر جنابعالی درباره جناب مهندس مشایی، محترم! ولی آیا شما و همفکران اصولگرای تان حق داشتید که نظرتان را بر رئیس جمهور تحمیل کنید؟ حق این بود که آقای مشایی نظراتشان را آزادانه مطرح کنند، شما و دوستانتان نیز آزادانه نظرات ایشان را نقد کنید و نهایتا مردم انتخاب کنند.»

ادعای مشایی درباره اسلام!
ادعای مشایی درباره اسلام!

رحیم مشایی عصر شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شد. این بازداشت پس از اعتراض‌های رسانه‌ای او به موضوع بازداشت حمید بقایی اتفاق افتاد. او در اعتراض به بازداشت بقایی، حکم او را مقابل سفارت انگلیس به آتش کشید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
علی اصغر قاسم پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
1
3
حالا طرح اینگونه مسائل در این دوره از زمان و وقتی که دوره ی آنها گذشته چه به درد مردم میخوره؟ گویا مردم هم و غم مهمتری ندارند با این همه گرفتاری. یه فرد مسؤول براش مسائل مهم اهمیت داره و فکرش معطوف به آنهاست، یکی هم کی فلان زمان چی گفت و...با این موضوعات مشکلی از مردم حل نمیشه.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
2
6
جناب زاکانی حتی یکبار هم به ایشون و بقایی اجازه دفاع و اظهار نظر داده نشد اما شما و اطرافیانتون به طور گسترده به احمدی نژاد و اطرافیانشون تهمت زدید و هرگز هم اثبات نکردید
قبول بفرمایید که حرفهاتون از سر دشمنی و انفعاله
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان