تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
روحانی در دیدار با رهبری؛

آمریکا قادر به جبران خسارت چند ماه پیش خودش نیست

صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مقامات نظام از جمله حسن روحانی و برخی سفرای کشورهای اسلامی خدمت مقام معظم رهبری رسیدند. در این دیدار رییس جمهور سخنرانی کوتاهی را ایراد کرد.
آمریکا قادر به جبران خسارت چند ماه پیش خودش نیست
رویداد۲۴حسن روحانی در سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله، در جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشور‌های اسلامی و در حضور رهبر انقلاب سخنرانی کرد.

روحانی، شکوه وحدت و همکاری مردم، دولت، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های عمومی برای مقابله با سیل اخیر را نمونه دیگری از تمسک به سیره نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام برشمرد و گفت: در این حادثه دشمنانی که با بستن حساب‌های هلال احمر مانع ارسال کمک‌های ایرانیان خارج از کشور به هموطنان خود شدند، روسیاه شدند.

رئیس‌جمهور افزود: روسیاهان هنوز قادر به جبران خسارت‌های سیل چند ماه قبل آمریکا نیستند، اما همه خواهند دید که در ایران عزیز، مردم و مسئولان در کنار یکدیگر ویرانی‌ها را دوباره خواهند ساخت.

روحانی، ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام علیه قدس و جولان را دستاوردی مهم برای امت اسلامی خواند و گفت: نه هرگز قدس پایتخت متجاوزین اشغالگر خواهد شد و نه جولان از سوریه عزیز جدا خواهد شد و دشمنان نخواهند توانست ملت‌های مسلمان را در مقابل رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی وادار به تسلیم کنند.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ملت ایران در سایه راه پیامبر اعظم (ص) از همه مشکلات عبور خواهد کرد، افزود: در روز‌های سختی که بر ما گذشت از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برخوردار بودیم و از دستور‌های مؤثر ایشان سپاسگزاریم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان