تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

موضع تند رحمانی‌فضلی در قبال انتقادات مهران مدیری +فیلم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
6
لطفا فیش حقوقیت رو منتشر کن اقای وزیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
8
اکثر مردم به صورت کاملا آگاهانه می گن مشکل سیل نبود ، مشکل مدیریت بود به جای عذر خواهی از مردم به خاطر بی عملی و بی عرضگی بهتره سکوت کنید صندلی به کسی که بتونه کاری انجام بده بسپرید
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
8
اتفاقا حرفهای مهران مدیری روی منطق واستدلال بوده وهست وای کاش مجلس شورای اسلامی رحمانی فضلی را استیضا وبرکنار کند رحمانی فضلی فقط حرف میزند وفقط واسه فک وفامیلش کار میکند وپستها را به دوستان خودش وفک وفامیل خودش تقسیم کرده ومیکند خدا خودش فرجی بکند ومردم از شرامثال رحمانی فضلی ها راحت شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
6
وزیر بی خود گفته
مدیری حرف مردم و گفته
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
5
آقای مدیری خطایی که نکرده ، فقط وظیفه اش را انجام داده است ،
شما هم باید وظیفه تان را انجام بدهید!!!
از دید همه مردم وظیفه شما و مدیری یکی نبوده!!!
و از قبل شرح وظایف ها و غیره مشخص شده است.
لطفا هر فرد باید وظیفه اش را خوب انجام دهد، بخصوص مسئولان ،! و بخصوص تر مسئولان عالی تر !
کرامت سلیمی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
4
1
با این حرفها و نمایشها هیچ مشکلی حل نمی شود.

تمام این اقایان و خانمهای هنر پیشه ، مجری و ورزشکارانی که حرفهای ظاهرا" مردمی می زنند و در حاشیه امن هم قرار دارند و دائم در سفرهای تفریحی به کشورهای اروپایی و امریکایی و کشورهای ثروتمند و بی بندو بار اسیایی به خوشگذرانی مشغولند ، بازیچه دست سیاستمداران و دولتمردان می باشند.

این سلبریتی ها تماما" سرمایه دار هستند و اگر گاهی حرفهایی در ظاهر به نفع ملت می زنند و تظاهر به مردمی بودن می کنند دلیلش این است که می ترسند با بدتر شدن اوضاع منافع و سرمایه های انها به خطر بیفتد .

سرمایه داران و ثروتمندان عمدتا" مصلحت اندیش هستند تا به هر شکل و در هر شرایطی منافع و سرمایه انها حفظ شود و اصولا" سرمایه دار نمی تواند به فکر منافع مردم باشد زیرا منافع مردم و سرمایه داران اینچنینی که بر اساس تیپ و قیافه شان و یا کاربردشان برای هدایت و مهندسی جامعه ، در شرایطی قرار گرفتند که یک شبه تبدیل به سرمایه دار شدند با هم در تضاد است.

زدن حرف حق به تنهایی برای مردمی بودن کافی نیست و باید اعمال و رفتار نیز مردمی باشد . نه اینکه به ظاهر حرف مردمی بزنند اما مدام در سفر های تفریحی و خوشگذرانی باشند و به ریش ملت بخندند.

در یک سخنرانی که کلیپ ان در اینترنت موجود است ایت الله خامنه ای از عملکرد صدا و سیما انتقادهایی نمودند که نشان می دهد این رسانه عملا" از رهبر انقلاب تمکین نمی کند و هر جور که منافعشان اقتضا کند عمل می کنند.

مشکلات کشور ما با گفتن حرفهای مردمی توسط سلبریتی ها و سخنرانی های روحانیون و سیاسیون حل نمی شود .

انقدر منابع و ثروت وجود دارد که بتوان با تکیه بر همین منابع و ثروت مشکلات را حل نمود. ( البته با شرط اینکه این منابع و ثروت توسط مسئولان شریف و با صداقت مدیریت شود نه سیاست بازان و فریبکاران)

به نظر بنده با توجه به شرایط تحریمی و اوضاع فعلی کشور راه حل این است که ایت الله خامنه ای ، رییس جمهور ، روسای مجلس و قوه قضاییه ، معاونین رییس جمهور ، فرماندهان نظامی و در راس انها سردار جعفری ، سرلشکر رضایی ، سرلشکر صفوی ، امیر موسوی ، امیر حاتمی ، دریادار سیاری و سایر نظامیان صاحب قدرت و همچنین نمایندگان مجلس و وزرا و سلبریتی های مدعی مردم دوستی یک کمپین نخریدن کالاهای گران شده ( از همه نوع اقلام ) راه بیندازند و عملا" خود را همدرد و دلسوز مردم نشان دهند. این می تواند زمینه پیوستن مردم به این کمپین را فراهم کند و خواهیم دید که در مدت کوتاهی ارزانی و فراوانی کالا به کشور ما باز خواهد گشت و ملت ایران محکم تر و استوارتر از گذشته در کنار نظام قرار خواهند گرفت و نقشه های تمامی بدخواهان کشورمان از داخلی و خارجی نقش بر آب خواهد شد.
فرهاد صمدی نارمکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
1
0
زمان خلافت مولاعلی(ع)وامام حسن(ع)خیلی ازمخالفین شون حتی رودر رو به مولا علی(ع) وآقا امام حسن ،هر چی از دهنشون درمی اومد (توهین وناسزا)می گفتند ترامپ وخیلی ازکله گنده های آمریکا واروپا هرچقدرهم که عوضی وآشغال باشند اون بزرگواران دین مارو لااقل در ی مورد الگو وسمبل درحکومتشون قراردادن وازاینکه مردم اعتراض که هیچ حتی به سمت شون چیزی هم پرت کنند برآشفته نمی شند ضمناً همین حکام واُمَرای عوضی آشغال قبل از اینکه مقامی یو تحویل بگیرند برای خودشون ی شرطی رو می زارن واون اینه که قبل ازتحویل گرفتن مقام ومنسب باید فُحش خورِشون مَلَس باشه.
فرهاد صمدی نارمکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
2
یکی نیست به این آقای وزیر وامثال اون (دولتی ها) بگه همین چند روز پیش بود که دریکی از ایالت های آمریکا این مرتیکه ترامپ اونجا خواست سخنرانی کنه مردمی که اونجا تجمع کرده بودند به سَمتِش دستمال توالت پرت میکردنند
قبل ازتحویل گرفتن مقام ومنصب باید فُحش خورِشون مَلَس باشه.
ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
3
آقای مدیری یرای همه ایران عزیز است فقط حرف دل قشر کم درامد میزنه.الان هم با تلاش که قبلا گفته از اول در این جایگاه نبوده هست.
سعید حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
2
حق با هیییییچ کدومشون نیست...

نه با آقای مدیری که از وزارت چیزی میدونه
و نه با آقای وزیر که از مدیریت چیزی میدونه ...!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان