تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۸ نظر

میثاقی در استودیوی 90 روی آنتن می‌رود!

روز گذشته امیرحسین میرطالب، طراح دکور برنامه نود، با انتشار فتوکلیپی شامل عکس هایی از جمع آوری دکور در صفحه اینستاگرامش از تخریب و جمع آوری دکور برنامه نود خبر داد؛ حرکتی که به منزله پایان کار نود و عادل فردوسی پور تلقی شد.

میثاقی در استودیوی 90 روی آنتن می‌رود!

رویداد۲۴ به گزارش فوتبالی، اما ماجرا فقط این نیست و خبرها حاکی از آن است که تغییراتی که در استودیو انجام شده شامل برداشتن میز و پایه میز و طلق های قرمز و آبی بوده است. دکور برنامه شامل طاق دکور که نشانه ای از سایه بان داخل ورزشگاه و همچنین تور دروازه که طلق های آبی و قرمز روی آن نصب شده بود، دست نخورده باقی مانده است. به نظر می رسد برداشتن میز و همچنین طلق های قرمز و آبی به این دلیل انجام شده که برنامه «شبه نود» قرار است در این استودیو روی آنتن برود و دکور ثابت برنامه به یک دکور پرتابل و قابل جابجایی تبدیل شود تا برنامه های دیگر شبکه سه و حتی دیگر شبکه ها بتوانند از آن استفاده کنند. 

با توجه به اینکه هفته گذشته برنامه «شبه نود» با عنوان ویژه برنامه فوتبال برتر روی آنتن رفت، آیتم هایی شبیه برنامه نود داشت این هفته هم این برنامه پس از برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا روی آنتن خواهد رفت، اما هنوز مشخص نیست دوشنبه شب و یا سه شنبه شب این اتفاق بیافتد. جابجایی ها در دکور برنامه نود نشان می دهد این هفته ویژه برنامه فوتبال برتر یا همان «شبه نود» این هفته در استودیو برنامه نود روی آنتن خواهد رفت و محمد حسین میثاقی درست در استودیویی که عادل فردوسی پور نود را اجرا می کرد برنامه را روی آنتن خواهد برد. این کار یعنی به صورت آشکارا محمد حسین میثاقی جایگزین عادل فردوسی پور شده و فقط مانده که شبکه سه برنامه را با تهیه کنندگی مهدی هاشمی و اجرای محمد حسین میثاقی، «برنامه نود» اعلام کند و اینکه گمانه زنی می شد محمدحسین میثاقی مهره مدنظر فروغی برای اجرای نود است کاملا درست بوده!

اینکه چطور میثاقی حاضر شد ریسک جایگزین شده به جای فردوسی پور را بپذیرد و مورد هجمه افکار عمومی و طرفداران فردوسی پور قرار بگیرد در نوع خود عجیب به نظر می رسد، چرا که میثاقی در برنامه نود و با کمک فردوسی پور چهره شد و حالا بسیاری کار او را یک خیانت تلقی می کنند.
شایان ذکر است که محمد حسین میثاقی از این هفته برنامه «فوتبال 120» را دیگر اجرا نخواهد کرد چرا که حمید محمدی مجری بخش خبر سیما، به صورت رسمی به جای محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال ۱۲۰ به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور شد. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
3
10
باسلام ..
کسی جای عادل و توی دل مردم نمیگیره عادلو کنار زدن تا عدالت تو فوتبال ازبین بره و به خواسته هاشون با میثاقی برسن ..لعنت به همه ی خائنین ..اقای میثاقی معرفت در گرانیست ..
این پست و مقام ومنصب شما و پشت کردن ب کسی ک همیشه گفتی استاد بهش و تورو چیره کرد! خیانته محض من روزیو میبینم ک همین رفتار با خودت میشه روزی که خیلی بدشیمون میشی .. دست طبیعت قویه! من ب شخصه برنامه های شبکه 3 بخصوص فوتبال برتر و نگاه نمیکنم مرگ بر میثاقی کوپی :))))
زنده باد عادل
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0
9
عادل مار تو آستين پرورش داد. مراقب ميثاقي هاي زندگيتون باشيد دوستان
مرتضی فرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
8
حالم ازت بهم میخوره اقای میثاقی برو به درک
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
8
میثاقی رفیق تو که استاد استاد از دهنت نمیوفتاد چی شد یهو؟ خیلی دوس داشتی 90 رو خودت اجرا کنی اره؟
عادل هم باید میشد مثل کسای دیگه که اجازه ورود به جونهارو نمیدادن؟
متاسفم رفیق
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
6
من هم آقای میثاقی وهم فردوسی پورروبه شدت دنبال میکردم امامتاسفم ازاینکه آقای میثاقی به جای طرفداری ازاستادشون وتحریم شبکه سه برعکس جایگزین ایشون شد منکه تاابد فوتبال برتر نمیبینم
مریم
|
United States of America
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
5
اقای میثاقی عزیز البته که شما هم باید روزی مزد زحماتت رو میگرفتی و برنامه خودت رو اجرا میکردی ولی نه این طور پر حاشیه و نه این طور بی معرفت... واقعا حالمون از هر چی استاد شاگردی به هم زدی.حالم از اون استاد استاد گفتنت بهم میخوره خیانت کار
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
3
1
آقای میثاقی تو مجری خوبی هستی
فقط یادت باشه اگه عادل فردوسی پور نبود کسی تیپا بهت نمیزد
میر سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
4
انصافا میثاقی یک آدم بی هویت است که اتفاقا بر حسب شانس از طریق عادل هم به مجموعه اضافه شده است.. بی لیاقت
نظرات شما
پیشخوان