تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸

بطحایی: تاریخ کنکور تغییر نمی‌کند

وزیر آموزش و پرورش از برگزاری جلسه‌ای با وزارت علوم خبر داد که در آن برای اختصاص سهمیه به دانش‌آموزان سیل‌زده در کنکور ۹۸ تصمیم‌گیری می‌شود.
بطحایی: تاریخ کنکور تغییر نمی‌کند
رویداد۲۴ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وقوع سیل در برخی مناطق کشور گفت: مقرر شد در این هفته جلسه‌ای میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم برگزار شود تا ببینیم از حیث قوانین و مقررات امکان ارائه تسهیلات یا امتیازاتی در کنکور ۹۸ برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده وجود دارد یا خیر.

این عضو هیئت دولت ادامه داد: با توجه به نظر مثبتی که وزارت علوم دارد احتمالا می‎توان تسهیلاتی در این زمینه برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده ایجاد کرد و نگرانی آن‌ها را تا حدودی کاهش داد.

وی تاکید کرد: بعید است تاریخ کنکور تغییر کند، ولی احتمالا سهمیه ویژه برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده شبیه آنچه برای دانش‌آموزان زلزله زده کرمانشاه در نظر گرفته خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود؛ البته این پیشنهاد باید در جلسه مذکور تصمیم‌گیری شود.

وزیر آموزش و پرورش توضیح داد: برای دانش‌آموزان کرمانشاه در برخی از رشته‌ها سهمیه اضافه بر سهمیه قبلی در نظر گرفته شد؛ سهمیه به معنای تضییع حقوق دیگران نبود، ولی ظرفیت را بالا بردند.

منبع: خانه ملت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان