تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

دیدارهای پر هزینه نوروزی در آمورزش و پروش و شهرداری تهران

برخی وزارتخانه‌ها به خاطر شرایط خاص کشور و حفظ بودجه، دیدار‌های نالازم و پرخرج خود را لغو کرده بودند اما شهرداری تهران و وزارت آموزش و پرورش همچنان بر این دیدارها اصرار داشتند.

دیدارهای پر هزینه نوروزی در آمورزش و پروش و شهرداری تهران

رویداد۲۴ در حالی که در روزهای گذشته تمام نهاد‌های کشور درگیر موضوع سیل بودند، شهرداری تهران درگیر همایش فصلی و وزارت آموزش و پرورش درگیر دیدار‌های نوروزی وزیر بود.

به گفته حاضران، در آموزش و پروش دیدار نوروزی، با حضور تمام معاونان، مدیران کل ستادی و استانی، روسای ادارات مناطق و پرسنل وزارتی برگزار شد و وزارت آموزش و پرورش به جای آنکه تمرکز و البته بودجه خود را صرف وضعیت مدارس مناطق سیل زده و مشکلات آن‌ها کند، مشغول دید و بازدید‌های نوروزی و البته  بدموقع مدیران با وزیر بود.

برخی وزارتخانه‌ها به خاطر شرایط خاص کشور و حفظ بودجه، دیدار‌های نالازم و پرخرج خود را لغو کرده بودند اما برخی نهادها همچنان بر این دیدارها اصرار داشتند.

شهرداری تهران از جمله نهاد‌هایی بود که در برنامه‌ای مفصل که متولی برگزاری آن معاونت منابع انسانی بود تمام معاونان و مدیران کل ستادی، شهرداران و معاونین مناطق و حتی روسای ادارات را برای دیدار نوروزی با عنوان همایش فصلی به برج میلاد دعوت کرد.

همایش فصلی شهرداری تهران در نوروز ۹۸ به عنوان نخستین همایش حناچی در مقام شهردار تهران بود که در اقدامی بی سابقه همه مدیران شهرداری در جلسه‌ای پرهزینه در برج میلاد شرکت کردند تا حاضران تنها شنونده سخنرانی حجت الاسلام نقویان، پیروز حناچی و محسن هاشمی باشند و دستاورد دیگری نیز از آن جلسه حاصل نشود.

دیدارهای پر هزینه نوروزی در آمورزش و پروش و شهرداری تهران

بر اساس مشاهدات خبرنگار رویداد۲۴ حدود نیمی از مهمانان جلسه نیم ساعت پس از آغاز مراسم، جلسه را ترک کرده‌اند تا بدین ترتیب از این دیدار نوروزی، تنها هزینه‌ای گزاف روی دست شهرداری تهران باقی بماند.

پیروز حناچی در نخستین روز فروردین از آمادگی شهرداری تهران برای کمک به سیل زدگان خبر داده بود و گفته بود «شهرداری تهران می‌تواند با ارسال ماشین‌آلات، تجهیزات و نیرو‌های امدادرسان آتش‌نشانی به یاری شهروندان استان گلستان بشتابد.»

اکنون که بسیاری از دیدار‌های نوروزی دستگاه‌های اجرایی لغو شده،‌ای کاش قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و معاونت منابع انسانی شهرداری تهران به جای تدارک مراسم این چنینی برای روسای خود، بودجه دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه را صرف موارد مهمتری کنند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان