تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸

ظریف به تل‌آویو، واشنگتن و ریاض: بازی تمام شده، نمی‌توانید داعش را احیا کنید

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه با انتشار تصاویری از گزارش‌های رسانه‌ای که نشان می‌دهد اسراییل، آمریکا و عربستان سعودی از القاعده و داعش حمایت کرده‌اند، در توییتر نوشت: بازندگان جنگ منطقه ما علیه ترور نمی‌توانند تاریخ را پاک کنند. هدف قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داعش و النصره، یعنی مشتریان و مخلوقین [بازندگان منطقه] را احیا نخواهد کرد.

 رویداد۲۴ «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در واکنشی تازه به اقدام ضدایرانی جدید آمریکا، گفت تلاش آمریکا برای احیای گروه‌های تروریستی در منطقه بی‌ثمر خواهد بود.

وی با انتشار تصاویری از گزارش‌های رسانه‌ای که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی از القاعده و داعش حمایت کرده‌اند، در توییتر نوشت: «بازندگان جنگ منطقه ما علیه ترور نمی‌توانند تاریخ را پاک کنند. هدف قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داعش و النصره، یعنی مشتریان و مخلوقین [بازندگان منطقه] را احیا نخواهد کرد.»

ظریف افزود: «خانم‌ها و آقایان، بازی تمام شده: زمان آن است که با این واقعیت روبرو شوید که شما تمام انتخاب‌های اشتباه را انجام دادید و قربانی کردن دیگران نوش داروی شما نخواهد بود.»

وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های «تروریستی» قرار دهد. این تصمیم با هشدار گسترده کارشناسان آمریکایی روبرو شده که می‌گوید واشنگتن با این تصمیم نیروهای خود در منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد. ایران در واکنش به این تصمیم آمریکا، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در منطقه موسوم به «سنتکام» را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد. این نهاد در حمایت از گروه‌های تروریستی در خاک ایران و سوریه نقشی گسترده و اثبات‌شده داشته است.

ظریف به تل‌آویو، واشنگتن و ریاض: بازی تمام شده، نمی‌توانید داعش را احیا کنید

 
 
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاه ، اسرائیل
نظرات شما
پیشخوان