تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
بدون تغییر نسبت به بازی با الهلال

ترکیب استقلال برابر سپاهان مشخص شد

وینفرد شفر بعد از دیدار سخت و حساس برابر الهلال عربستان حالا یک بازی دشوار داخلی پیش رو دارد و ترجیح داد تیمش را برابر سپاهان بدون تغییر به میدان بفرستد.
ترکیب استقلال برابر سپاهان مشخص شد
رویداد۲۴ استقلال باید در فاصله ۴ روز دومین دیدار سخت خود را این بار در ورزشگاه نقش جهان پشت سر بگذارد و به مصاف تیم امیر قلعه نویی برود که در دیدار رفت و ۸ دیدار لیگ برتری دیگر این تیم را شکست داده است و بهترین عملکرد را در میان همه مربیان لیگ برتری دارد.

وینفرد شفر در این مدت فرصت زیادی برای انجام تغییرات داشت و آبی‌ها با شرایطی شبیه به دیدار الهلال، برابر سپاهان قرار می‌گیرند تا باز هم حسین حسینی که خاطرات خوبی از ورزشگاه نقش جهان دارد، دروازه بان اول استقلال باشد.

در خط دفاعی خسرو حیدری و میلاد زکی پور در کناره‌ها به میدان می‌روند؛ زکی پور هر چند یک اشتباه تاثیر گذار برابر الهلال داشت، اما در هفته‌های اخیر فرم بسیار خوبی داشته است و شفر باز هم به او اعتماد کرد.

زوج موفق منتظری و دانشگر دو مدافع وسط استقلال هستند و باید در این دیدار کی روش استنلی سر زن را مانند گومیس مهار کنند تا استقلال در خط دفاعی مانند دیدار قبلی باشد.

زوج نورافکن و علی کریمی دو هافبک دفاعی استقلال هستند تا کومان و دیگر هافبک‌های امیر قلعه نویی در این دیدار کنترل شوند و نتوانند به موقعیت سازی برای سپاهانی‌ها بپردازند. از سوی دیگر آیاندا پاتوسی راس جلوی خط هافبک استقلال یک خط جلوتر از این دو بازیکن به میدان می‌رود.

در خط حمله اسماعیلی و شجاعیان وینگر‌های تیم شفر هستند و سرمربی استقلال در نوک خط حمله از ایسما استفاده می‌کند تا مانند دیدار با الهلال از سرعت این سه نفر در ضد حملات و پرس تیمی استفاده کند.

ترکیب استقلال برابر سپاهان به شرح زیر است:
حسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، ایسما، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان