تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران خبر داد

تشکیل کارگروه آماده‌سازی دانش‌آموزان سیل‌زده برای کنکور

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران از اعزام ۳۰۰ مشاور آموزشی به لرستان خبر داد و گفت: ۱۰۰ دانش‌آموز استثنایی لرستانی توسط آموزش‌وپرورش تهران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
تشکیل کارگروه آماده‌سازی دانش‌آموزان سیل‌زده برای کنکور
رویداد۲۴ عبدالرضا فولادوند سرپرست هیئت اعزامی آموزش‌وپرورش شهر تهران به استان لرستان بااشاره به مدارس تخریبی مناطق سیل‌زده لرستان اظهار کرد: چهار کارگروه جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی، خدمات بهداشتی، مشاوره‌ای و شاداب سازی و کارگروه آموزشی و پرورشی در آموزش‌وپرورش شهر تهران برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده لرستان فعال شده است.

وی ادامه داد: مأموریت اصلی این اداره کل به‌عنوان معین استان لرستان، تلاش برای به جریان انداختن روند آموزش و تحصیل دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران افزود: کمک‌های آموزش‌وپرورش تهران به لرستان با اولویت همکاران فرهنگی به استان ارسال می‌شود؛ در مقطع ابتدایی و متوسطه کمک‌های لازم ارائه می‌شود، اما در پایه ۱۲ به‌صورت ویژه حمایت خواهد شد و در این راستا کارگروهی برای آماده‌سازی کنکور دانش آموزان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این جلسه در جهت هدفمند کردن کمک‌ها تشکیل شده است، گفت: همچنین ۳۰۰ مشاور آموزشی از آموزش‌وپرورش شهر تهران و شهرستان‌های تهران و آموزش‌وپرورش استان البرز برای حضور در مناطق سیل‌زده لرستان اعلام آمادگی کرده‌اند که در گروه‌های ۵۰ نفره به لرستان اعزام خواهند شد.

فولادوند همچنین از انتقال مصدومان فرهنگی این حادثه به بیمارستان شهید باهنر به‌صورت رایگان و با پوشش حداکثری دانش‌آموزان استثنایی شهرستان‌های سیل‌زده و تأمین داروی موردنیاز خبر داد و گفت: ۱۰۰ دانش‌آموز استثنایی توسط آموزش‌وپرورش تهران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه پرورشی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران جُنگ‌های شادی، بازی‌های کودکانه و توزیع اسباب‌بازی در این مناطق اجرا می‌شود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
پیشخوان