تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد:

ورود کمیسیون فرهنگی مجلس به توقیف اکران فیلم رحمان ۱۴۰۰

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به رفتار نامتعارف در توقف اکران فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» پس از یک ماه اکران این فیلم سینمایی، از ورود کمیسیون فرهنگی مجلس به این موضوع خبر داد.
ورود کمیسیون فرهنگی مجلس به توقیف اکران فیلم رحمان ۱۴۰۰
رویداد۲۴ سیدصادق طباطبایی نژاد با اشاره توقف اکران فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» آن هم پس از گذشت یک ماه از اکران این فیلم سینمایی، عنوان کرد: در حال حاضر این سئوال مطرح است که چطور سازمان سینمایی پس از یک ماه متوجه شده که نسخه نمایش‌داده شده با نسخه‌ای که دارای مجوز است، مغایرت دارد و امروز نسبت به آن واکنش نشان داده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً توقف اکران هر فیلمی هزینه‌هایی برای سینمای ایران به دنبال دارد، افزود: معاونت نظارت و ارزش‌یابی سازمان سینمایی باید درباره اتفاق رخ داده پاسخگو باشد.

وی با یادآوری اینکه توضیحی درباره اینکه توقیف اکران فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» دائم یا موقتی است، ارائه نشده است؛ گفت: کمیسیون فرهنگی و کمیته فرهنگ، هنر و رسانه به این موضوع ورود خواهد کرد و ابعاد آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه توقف اکران یک فیلم خسارتی به سالن‌های سینما نیز وارد خواهد کرد، گفت: توقف در اکران و اکران مجدد یک فیلم قطعاً موجب بالا رفتن حساسیت‌ها نسبت به فیلم مذکور و حتی افزایش فروش آن می‌شود درحالیکه برخورد‌ها در این حوزه باید قاطع و بازدارنده باشد نه اینکه رفتار ناظر خود دارای ابهامات و سئوالاتی باشد.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: متأسفانه اخبار و پیامد‌های سیل موجب شده که نمایندگان مجلس تمرکز و وقت اصلی خود را به این موضوع معطوف کنند، ولی این موضوع قطعاً باید مورد پیگیری قرار گیرد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رحمان 1400 ، رحمان ۱۴۰۰
نظرات شما
پیشخوان