تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهندس صدری: نشان ایثارگری، مسوولیت بالاتری دارد و انتظار جامعه را از ایثارگران بالا می‌برد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ایثارگری ویژه افراد خاصی است که نشان آن، دارای مسوولیت بیشتری بوده و انتظار جامعه از آنان بالاتر از افراد دیگر است.

مهندس صدری: نشان ایثارگری، مسوولیت بالاتری دارد و انتظار جامعه را از ایثارگران بالا می‌برد

رویداد۲۴ مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت که در نشست سالانه ایثارگران مجموعه مخابرات ایران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: ایثارگران قشر از جان گذشته ای هستند که بیشتر وقت خود را صرف غیر می کنند و الویت آنان، آحاد مردم می باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این دیدار، حفظ ارزش های تعیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: ارزش های از جان گذشتگی و خون شهدا که برای پایداری این نظام صرف شد باید همواره پایدار باشد، لذا تکلیف همه ما این است که در جهت حفظ این ارزش ها گام برداریم.

وی به لزوم حفظ شان ایثارگران و جانبازان اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که تمامی بندهای قانونی مربوط به حفظ حقوق این عزیزان در شرکت اجرا شود.

مهندس سید مجید صدری در این نشست به پاسخگویی تعدادی از سوالات ایثارگران شرکت مخابرات ایران پرداخت و از آنان خواست در مسیر اعتلای برند شرکت و رفع مشکلات کمک حال مدیران باشند.

مهندس یافتیان، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به عنوان اولین سخنران این نشست به اهمیت حفظ شاخص های عملکردی ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما به عنوان ایثارگر وظیفه داریم در مسائلی که در جامعه مطرح می شود و به عنوان تهدید شناسایی می شود ورود کرده و در رفع به موقع آن به خوبی و با سرعت عمل کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به حساسیت جایگاه ایثارگران اشاره کرد و افزود: انتظار مردم در مسایل و بحران های مختلف از قشر ایثارگران بالاست، بنابراین باید این تقدم انتظار در عمل از سوی ایثارگران حفظ شود.

وی در پایان سخنان خود از تمامی ایثارگران خواست بر اساس از خودگذشتگی هایی که در دوران دفاع مقدس مبنی بر حفظ تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت، اکنون نیز همانگونه هوشیار و ایثارگر باقی بمانند.

گفتنی ست، نشست سالانه ایثارگران شرکت مخابرات ایران امروز، سه شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ با حضور مهندس یافتیان، عضو هیات مدیره، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل، محمد فرقانی، معاون توسعه سرمایه انسانی، ظریفی آزاد، مدیرکل دفتر مدیرعامل، محمدی ستا، مشاور وزیر و رییس امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، میرآبی، رییس اداره امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران و مسوول امور ایثارگران مخابرات مناطق برگزار شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
اخگر
|
Russian Federation
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
فقط شعار میدهند در خصوص جانبازان وایثارگران خانواده معظم شهدا
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان