تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

صدف خادم چرا به ایران نیامد؟

صدف خادم شنبه در مصاف با بوکسور فرانسوی به پیروزی رسید و لقب اولین بوکسور زن ایرانی را که در یک رقابت رسمی شرکت کرده به خود اختصاص داد.
صدف خادم، از ترس بازداشت بلیط برگشت به ایران را کنسل کرد
رویداد۲۴ صدف خادم که روز شنبه به عنوان اولین زن ایرانی که در رقابت‌های رسمی بوکس شرکت کرده برنده مدال شد، سفر خود را به تهران بعد از انتشار حکم بازداشت در صورت بازگشت، کنسل کرد. این خبر توسط مراجع قضائی و رسمی ایران تایید نشده است.

برخی منابع خارجی گفته‌اند حکم بازداشتی برای مهیار منشی پور قهرمان سابق بوکس و مربی صدف خادم که قرار بود بامداد چهارشنبه ۲۸ فروردین به تهران سفر کند نیز صادر شده است. منشی پور شهروند فرانسه نیز هست.
 
صدف خادم روز شنبه ۱۳ در رویان فرانسه با آن شوان، بوکسور فرانسوی مبارزه کرد. این یک مبارزه سه راندی آماتور بود که با پیروزی بوکسور ایرانی تمام شد. خانم خادم به این ترتیب تبدیل به اولین بوکسور زن ایرانی شد که در یک مسابقه رسمی بوکس شرکت کرده است.

فدراسیون بوکس ایران روز دوشنبه ۲۶ فروردین اعلام کرد که مسئولیت مسابقه صدف خادم در فرانسه بر عهده او و برگزارکنندگان مسابقه است و این فدراسیون هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.
 
این فدراسیون در بیانیه‌ای با عنوان اطلاعیه مهم گفت: با عنایت به اینکه فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در حوزه بانوان هیچ گونه فعالیتی ندارد، لذا برگزاری مسابقات و تمرینات این رشته ورزشی در هر مکانی مربوط به این فدراسیون نیست و مسئولیت آن با برگزارکنندگان و یا شخص شرکت‌کننده خواهد بود.
 
وزارت خارجه فرانسه هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است.
 
به گزارش رویترز، سخنگوی سفیر ایران در پاریس گفته سفارت درخواستی مبنی بر تایید وجود حکم بازداشت و اظهار نظر درباره تصمیم خانم خادم و مربی او مبنی بر عدم بازگشت به ایران دریافت کرده، اما بیش از این توضیحی نداده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
سایت دروغ سازی دارین. هنوز هیچ جا تایید نکردند، اما شما میزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
1
0
در هر صورت فرقی نمیکنه که خبر درست باشه یا نباشه ، سرنوشت هر ورزشکاری که در چهارچوب نظام اسلامی رفتار نکنه جز این براش آینده ای نیست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان