تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸

چهار دختر در رودخانه کهیر کنارک غرق شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: چهار دختر بین ۱۴ تا ۱۷ سال سن عصر امروز (شنبه) در رودخانه کهیر کنارک غرق شدند.
 رویداد۲۴  دکتر مهران امینی فرد اظهار داشت: این حادثه عصر امروز براثر لغزش این دختران به داخل رودخانه کهیر که به همراه خانواده برای تفریح رفته بودند، رخ داد.

وی ادامه داد: خانواده این دختران برای نجات آنان به روستای اطراف مراجعه کردند که به علت شدت جریان آب تا آمدن آنان متاسفانه هر چهار دختر غرق شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بلافاصله بعد از اعلام حادثه به نیرو‌های اورژانس سه دستگاه آمبولانس دانشگاه به محل حادثه اعزم شدند که تا رسیدن آن‌ها این دختران غرق شده بودند.

بارندگی‌های اخیر سبب طغیان رودخانه‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان شده که با وجود هشدار‌های مداوم مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی و تاکید بر خودداری مردم از عزیمت به کنار رودخانه‌ها و نهر‌های آب متاسفانه برخی خانواده‌ها بدون توجه به این هشدار‌ها برای تماشای جریان آب و تفریح به کنار رودخانه‌ها رفته و یا اطراق می‌کنند و در نهایت منجر به بروز حوادث جبران ناپذیری می‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان