تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
با شکست برابر حریف مغول

بریمانلو به فینال جودوی قهرمانی آسیا نرسید

نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف مغول از رسیدن به فینال جودوی قهرمانی آسیا بازماند.
بریمانلو به فینال جودوی قهرمانی آسیا نرسید
رویداد۲۴ در ادامه رقابت‌های وزن ۷۳- کیلوگرم جودوی قهرمانی آسیا در فجیره امارات، محمد بریمانلو دارنده مدال‌های برنز جهان و بازی‌های آسیایی در دیدار نیمه نهایی برابر سوگباتار سنداوچیر نفر پنجم جهان در سال ۲۰۱۸ از مغولستان در مدت زمان ۳۳ ثانیه ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز به مصاف ویکتور وورتوف دارنده مدال برنز ۲۰۱۴ جهان از امارات می‌رود.

بریمانلو پیش از این در دور نخست برابر رشاد آریان از افغانستان در مدت زمان ۷۱ ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل ایشن آمانوف قرقیز در مدت زمان ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد. وی در سومین مبارزه برابر سامون ماخمادبکوف تاجیک به روی تاتامی رفت و در یک مبارزه سخت و دشوار که ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه به طول انجامید با امتیاز وازاری به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

مهدی فتحی‌پور در وزن ۸۳-، نرگس اسدزاده در ۶۳- کیلوگرم و مریم بربط در ۷۰- دیگر نمایندگان ایران در روز دوم بودند که با شکست برابر رقبا حذف شدند.

دیروز (شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها نیز مصطفی ریاحی‌فر و ابوالفضل محمودی در وزن ۶۰- و قاسم نوری‌زاده در ۶۶- کیلوگرم با شکست برابر رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان