تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیرآکادمی باشگاه استقلال اعلام کرد:

با بازیکنی که قلیان بکشد برخورد می‌کنیم

مدیر آکادمی باشگاه استقلال اعلام کرد با بازیکنانی که در فضای عمومی قلیان بکشند برخورد قاطع انضباطی صورت خواهد گرفت و از تیم های پایه ای کنار گذاشته می شوند.
با بازیکنی که قلیان بکشد برخورد می‌کنیم
رویداد۲۴ باز هم ماجرای قلیان کشیدن به فوتبال باز شد و این بار مدیر آکادمی باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد کسانی باید در استقلال کار کنند که اخلاق مدار باشند، نه اینکه بازیکنان را با خود به قهوه‌خانه ببرند و با هم ناهار بخوردند و قلیان بکشند!

محمد مومنی در این خصوص گفت: در صحبت‌های خود نام هیچ فردی را نبردم و منظور من شخص خاصی نیست.

وی افزود: اما نمی‌توان کتمان کرد که در فوتبال ما ماجرای قلیان کشیدن وجود دارد و برخی هستند که از جوانی و احساسات برخی از بازیکنان اتفاده می‌کنند و می‌کوشند با هر ترفندی به آن‌ها نزدیک شده و پایشان را به قهوه خانه و سفره خانه‌های سنتی باز کند.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال ادامه داد: برای ما اخلاق مداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با این که در زندگی شخصی بازیکنان دخالت نمی‌کنیم، اما به طور حتم با هر بازیکنی که بخواهد اعتبار و نام استقلال را زیر سوال ببرد و در فضای عمومی رفتار‌هایی این چنینی داشته باشد برخورد جدی خواهیم کرد.

او در پایان گفت: در آکادمی باشگاه استقلال اخلاق و انضباط حرف اول و آخر را می‌زند و تا زمانی که من در تیم‌های پایه‌ای مدیریت می‌کنم اجازه کوچک‌ترین حاشیه سازی را نخواهم داد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان