تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

تذکر نمایندگان مجلس به وزیر در مورد تراکتورسازی

محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد و حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی طی تذکری خواستار ورود وزیر ورزش به شبهات مسابقات تراکتورسازی شدند.

رویداد۲۴ باخت برابر سپیدرود کافی بود تا تراکتورسازی را وارد حواشی جدی کند. از متهم کردن گلر خودی و اخراجش از تیم تا ورود نمایندگانی مانند قاضی پور به این ماجرا برای مشخص شدن شبهات به وجود آمده.

در نهایت این مشکلات باعث شد تا شاگردان لیکنز دومین باخت پیاپی را در یادگار امام برابر پیکان تجربه کنند و تا حد زیادی از کورس قهرمانی عقب افتاده و حالا در پی جبران باشند.

اما در این بین خبر می‌رسد که دو تن از نمایندگان مجلس با تنظیم نامه‌ای، به مسعود سلطانی فر تذکر داده و خواستار ورود جدی وزارت ورزش به پرونده مذکور شده اند. محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد و هم‌چنین حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در نامه‌ای رسمی به وزیر ورزش در خصوص عدم رسیدگی خارج از نوبت به شبهات موجود در بازی تراکتورسازی و سپیدرود تذکر داده و به دنبال سرعت بخشیدن به روند بررسی پرونده برای روشن شدن هر چه زودتر حقیقت هستند.

در حال حاضر علاوه بر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برخی از نهادهای دیگر هم شبهات و اتهامات وارد شده را مورد بررسی قرار داده‌اند و باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای به دست می‌آید.

تذکر نمایندگان مجلس به وزیر در مورد تراکتورسازی

تذکر نمایندگان مجلس به وزیر در مورد تراکتورسازی

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
مشکوک بود انگار نمیخوان اینها قهرمان ایران شوند
نظرات شما
پیشخوان