تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با اعلام کمیته بین‌المللی پارالمپیک؛

تست دوپینگ وزنه‌بردار معلول تایید شد

فرزین نوری وزنه بردار معلول کشورمان در دسته ۷۲ کیلوگرم پس از تایید شدن تست دوپینگش به مدت چهار سال از حضور در میادین مختلف محروم شد.
تست دوپینگ وزنه‌بردار معلول تایید شد
رویداد۲۴ فرزین نوری وزنه بردار معلول کشورمان در دسته ۷۲ کیلوگرم که در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۷ جوانان در تابستان سال گذشته در امارات تست دوپینگ وی مثبت اعلام شده بود، با اعلام کمیته بین‌المللی پارالمپیک مثبت شدن تست دوپینگش مورد تأیید قرار گرفت و به مدت ۴ سال از شرکت در میادین مختلف محروم شد.

بابک محمدی رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان با تأیید این خبر گفت: از اردیبهشت سال گذشته که مسئولیت انجمن وزنه برداری معلولان را برعهده گرفتم تا به الان این وزنه بردار هیچ جایگاهی حتی در رده سنی جوانان نیز نداشت. وی تنها در بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات در دسته ۷۲ کیلوگرم شرکت کرده بود که در آن بازی‌ها موفق به کسب مدال نقره شد و از آن زمان تاکنون در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده است.

وی در پایان افزود: در طی یکسال اخیر وی حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده است که الان با این محرومیت بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست بدهد. حال این که بعضی‌ها عنوان کردند نوری پارالمپیک را از دست داد باید بگویم که وی جایگاهی در ساختار تیم ملی نداشته که الان با این محرومیت پارالمپیک ۲۰۲۰ را از دست بدهد. ما حتی در خرداد سال گذشته دو دوره مسابقات زیر ۲۵ سال را برگزار کردیم که وی در این مسابقات نیز حضور نداشت.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان