تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

توصیه ظریف به دونالد ترامپ: فیلم «معاون» را تماشا کن

محمدجواد ظریف در توییتر خود با انتشار بخش‌هایی از سخنرانی مایک پمپئو که خود را زمان مدیریت سازمان سیا فردی آموزش دیده برای دروغگویی و تقلب معرفی می‌کند، به ترامپ توصیه کرده فیلم «وایس» را تماشا کند.
رویداد۲۴ محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در توییتر خود بخش‌هایی از سخنرانی مایک پمپئو وزیر خارجه را بازنشر کرده و خطاب به رییس جمهور آمریکا گفته روی مداخله‌گران پرهزینه‌ای سرمایه گذاری کرده است.

ظریف در توییتر خود نوشت: (با اشاره به اظهارات پمپئو در ویدئو) هنوز هم همین کار را می‌کنی مایک پمپئو! اما دونالد ترامپ باید مراقب باشی؛ تو کمپین انتخاباتی‌ات را علیه مداخله‌جویی‌های احمقانه پرهزینه شکل دادی. رشته جنگ افروزان و قصاب‌ها، تیم بدنام جان بولتون، در حال توطئه‌چینی برای چیزی بسیار بیشتر از مسیری هستند که برایش چانه زنی کردی. فیلم «وایس» را تماشا کن.
 
توصیه ظریف به ترامپ: فیلم «معاون» را تماشا کن
 


به گزارش رویداد۲۴ کمدی تلخ «وایس» درباره زندگی «دیک‌ چنی» معاون رئیس‌جمهوری اسبق آمریکاست. فیلم معاون به کارگزدانی آدام مک کی، داستانی درباره اینکه چگونه دیک چینی از حضور در کنار ریچارد نیکسون، سی‌ و هفتمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و مدیریت شرکت هالیبرتن، با پیوستن به کابینه جرج دبلیو بوش و کسب جایگاه معاونت او، تبدیل به قدرتمند‌ترین مرد دنیا شده است.
 
او بعد از به‌ دست آوردن این جایگاه، کشور خود و همچنین کل دنیا را به گونه‌ای تغییر داد که ما امروزه همچنان این تغییرات را حس می‌کنیم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان