تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

پدیده پرسپولیس با قیمتی نجومی به تراکتورسازی می‌پیوندد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند پدیده برانکو را برای فصل بعد حفظ کند.

پدیده پرسپولیس با قیمتی نجومی به تراکتورسازی می‌پیوندد

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس این روزها با چالش بزرگی چون تامین منابع مالی رو به روی است و مشکلات باشگاه در این زمینه حتی صدای اعتراض برانکو را هم در آورده و هواداران به شدت نگران آینده این خود هستند.

قطعاً تامین نشدن منابع مالی و ارزی روی پروژه‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه هم تاثیر گذار خواهد بود و این طور که از شواهد پیداست، سرخ‌پوشان از حالا باید قید پدیده خود را برای فصل بعد بزنند.

محمد نادری را باید بزرگ‌ترین خروجی پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی بدانیم، هرچند که این بازیکن بارها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده که علاقه‌مند است قراردادش با پرسپولیس دائمی شود، اما مشکلات مالی و ارزی سرخ‌پوشان این روزها به حدی بحرانی است که مدیران این تیم نمی‌توانند برای حفظ نادری فکر هم بکنند.

پرسپولیس در نیم‌فصل نادری را از باشگاه کورتریک به صورت قرضی به خدمت گرفت و طبق ادعای سایت‌های داخلی این باشگاه بلژیکی برای دائمی کردن پدیده نیم‌فصل دوم برانکو درخواست 500هزار دلاری دارد.

با این حساب نادری با باید به بلژیک برگردد و یا این که با سایر مشتریانش سر میز مذاکره بنشیند. تراکتورسازی تبریز، یکی از باشگاه‌هایی است که به شدت خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن می‌باشد و این نکته که تبریزی‌ها با وجود زنوزی مشکلی از لحاظ مالی ندارند می‌تواند به بازگشت این بازیکن به تبریز کمک کند.

گفتنی است که نادری پیش از ترک ایران و حضور در لیگ بلژیک برای اولین بار در تراکتورسازی چهره شد و با این تیم خود را به فوتبال ایران معرفی کرد.

منبع: جام نیوز

نظرات شما
پیشخوان