تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

قتل وحشیانه مرد پولدار در ویلای نیاوران

دختر جوان با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از قصاص برادرش به اتهام قتل پدر صرف نظر کرد.
 رویداد۲۴ برادر این دختر روز ۱۲ آذر سال ۹۷ در جنایتی خانوادگی پدرش را به قتل رسانده بود. راز این جنایت زمانی فاش شد که مأموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران ساعت ۲ بامداد در جریان آتش‌سوزی خانه ویلایی قرار گرفتند.

به دنبال اعلام این خبر، مأموران آتش‌نشانی و کلانتری راهی محل شده و پس از خاموش کردن آتش با جسد مرد میانسالی روی مبل مواجه شدند. موضوع بلافاصله به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد ۶۰ ساله به همراه پسر ۱۹ ساله‌اش در خانه زندگی می‌کند. پسر جوان مدعی بود در زمان آتش‌سوزی در محل حضور نداشته است.

این در حالی بود که در ادامه تحقیقات سرنخ‌هایی به‌دست آمد که احتمال قتل خانوادگی را مطرح کرد. بدین ترتیب پسر مقتول به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و درنهایت به قتل اعتراف کرد و گفت: همیشه با پدرم اختلاف داشتم، مدام از من ایراد می‌گرفت. شب حادثه به خاطر همین حرف‌ها باهم جر و بحثمان شد. به قدری عصبانی بودم که به طبقه پایین رفته و با چکشی برگشتم. از پشت سر به او نزدیک شده و با چکش چندین ضربه به پشت سرش وارد کردم. وقتی متوجه مرگ پدرم شدم بسرعت از خانه بیرون رفتم یک گالن بنزین خریدم و به خانه برگشتم و آنجا را به آتش کشیدم. با اعتراف پسر جوان به جنایت او به بازسازی صحنه قتل پرداخت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که تنها اولیای دم مقتول، دخترش است. در ادامه بررسی‌ها و با تلاش بازپرس زمانی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، دختر جوان از قصاص برادرش گذشت کرد.

او در تحقیقات گفت: پدر و مادرم سال‌ها قبل زمانی که من و برادرم بچه بودیم از هم جدا شدند. ما زندگی سختی داشتیم و رنج‌های زیادی کشیدیم. من ارتباط زیادی با پدرم نداشتم، اما زمانی که از قتلش باخبر شدم خیلی افسوس خوردم. اما با گذشت زمان، وقتی دیدم که برادرم واقعاً از جنایتی که کرده پشیمان است و از طرفی شرایط روحی و روانی خوبی هم در زندان ندارد از قصاص برادرم گذشت می‌کنم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان