تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

این ۴ مرد شرور با ناهید خانم چه سر و سری داشتند! + عکس

درپی افزایش سرقت تجهیزات داخل خودرو در مناطق مختلف استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.
  رویداد۲۴  سرهنگ «محمد نادربیگی» گفت: با تحقیقات بیشتر و تمرکز بر روی مناطقی که سرقت در آن‌ها رخ داده بود محرز شد که عمده این سرقت‌ها در اطراف بیمارستان‌ها و مراکز تجاری انجام شده است.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی ۳ نفر از اعضای باند سرقت خودرو و داخل خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر ۶۰۰ فقره سرقت شامل ۱۵۰ فقره سرقت خودرو و ۴۵۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی در خصوص شیوه سرقت‌ها گفت: اعضای این باند با پرسه زدن در اطراف بیمارستان‌ها و مراکزخرید، خودرو‌های پراید را که فاقد تجهیزات ایمنی بود شناسایی کرده و با انتقال خودرو به مکان دیگری اقدام به سرقت تجهیزات داخل خودرو کرده و آن را رها می‌کردند.

بنابه این گزارش؛ تجسس‌ها نشان داده است تنها زن عضو این باند ناهید نام دارد که نقش او در سرقت‌ها تحت تحقیق است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: البرز ، متهم ، خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
من واقعاً برایتون متأسفم که نمیدانید نام همسر خانم شهرزاد امیر قلی خان محمود سیف بوده پس آنجایی ایشان در نامه گفته اند و ثبت کردند نام محمود را منظورشان محمود سیف بوده نه محمود احمدی نژاد حالا که شما این خبر را به محمود احمدی‌نژاد نسبت دادین حداقل تکذیبش کنید دیکتاتوری از رسانه شروع میشود و حزبی بازی در رسانه مصداق این دیکتاتوریست خجالت بکشید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان