تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

پاکسازی پلدختر تا هفته آینده به اتمام می‌رسد/ رفع آلودگی از معابر و منازل در سوسنگرد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: رفع آلودگی در شهر پلدختر و روستا‌های اطراف در حال انجام است و تا هفته آینده کار پاکسازی و رفع آلودگی مناطق مذکور انجام می‌شود.

رویداد۲۴ سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفت و گویی پیرامون اقدامات انجام شده نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده اظهار داشت: یگان‌های ویژه نیروی زمینی سپاه در استان‌های سیل زده خوزستان، لرستان، گلستان و سیستان و بلوچستان مشغول امداد رسانی به سیل زدگان هستند.

وی افزود: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و یگان مهندسی این قرارگاه با تلاش خستگی ناپذیر مشغول محکم کردن و ترمیم سیل بند‌ها هستند تا خسارت‌های احتمالی را به حداقل برسانند.

سردار پورجمشیدیان با تشریح وضعیت سیل در استان‌های خوزستان و لرستان گفت: الحمدالله در استان لرستان وضعیت به یک ثبات نسبی رسیده است و در استان

خوزستان نیز تلاش می‌کنیم تا با ترمیم سیل بند‌ها وضعیت نسبتا پایداری را ایجاد کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به سوالی درباره ساز و کار نیروی زمینی سپاه برای پاکسازی و رفع آلودگی در مناطق سیل زده ادامه داد: گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه با اعزام یگان‌های ویژه و مجهز به مناطق درگیر سیل مشغول امداد رسانی و رفع آلودگی از مناطق سیل زده است.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: کار رفع آلودگی در شهر سوسنگرد توسط گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه با هماهنگی قرارگاه کربلای نزسا انجام شده است و رفع آلودگی از معابر و اماکن، منازل، خیابان‌ها و روستا‌های جامعه هدف درگیر سیل با قدرت در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر لزوم پاکسازی و رفع آلودگی از مناطق سیل زده همچون بستان، هویزه، دشت آزادگان، شادگان و ... تصریح کرد: کار رفع آلودگی بخشی از شهر هویزه توسط گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه انجام شده است و کار بخش دیگری از آن نیز به زودی انجام میشود.

وی تاکید کرد: بخشی از روستا‌های اطراف هویزه نیز توسط گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه رفع آلودگی و گند زدایی شده و کار تکمیل رفع آلودگی در این مناطق با جدیت ادامه دارد.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اهمیت رفع آلودگی در شهر شادگان و روستا‌های اطراف خاطرنشان کرد: کار رفع آلودگی در شهر شادگان و آبادان و روستا‌های اطراف این دو شهر به محض فروکش کردن آب انجام خواهد شد و نیروی زمینی سپاه در این زمینه تدابیر لازم را اندیشیده و در زمان مناسب در این مناطق مستقر می‌شود و کار امداد رسانی را انجام خواهد داد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره ساز و کار رفع آلودگی در شهر پلدختر و معمولان گفت: رفع آلودگی در شهر پلدختر و روستا‌های اطراف در حال انجام است و تا هفته آینده کار پاکسازی و رفع آلودگی مناطق مذکور انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پاکسازی و رفع آلودگی در شهر پلدختر، کار رفع آلودگی از شهر معمولان و روستا‌های اطراف را آغاز خواهیم کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
پیشخوان