تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
امیرحسین فتحی:

سرمربی بعدی استقلال خارجی است/ مجیدی مربی موقت است

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه فرهاد مجیدی سرمربی دائمی استقلال نیست و این باشگاه به دنبال یک مربی بزرگ خارجی است، گفت: هزینه قطع همکاری با وینفرد شفر نزدیک به صفر است.

سرمربی بعدی استقلال خارجی است/ مجیدی مربی موقت است

رویداد۲۴ امیرحسین فتحی درباره ضرورت تغییر سرمربی استقلال برای ۵ بازی گفت: امین هواداران هستم. باشگاه شخصی نیست و برای خیل عظیمی از تماشاگران است. هر تصمیمی گرفته شود به هواداران تسری پیدا می‌کند.

وی افزود: استقلال باشگاهی است که تصمیم منطقی را می‌پذیرد. از روزی که مسئولیت را قبول کردیم تمام توانمان را گذاشتیم امکانات را برای تیم فراهم کنیم. سعی کردیم با بضاعتی که داشتیم و مشکلاتی که بود مسائل را حل کنیم. همه کارشناسان می‌دانند نتایج استقلال در خور شأن باشگاه استقلال نبود. هیچکدام از هواداران و عاشقان از نتایج راضی نبودند.

مدیرعامل استقلال با اشاره به باخت این تیم مقابل پدیده در هفته گذشته تاکید کرد: همه تیم‌ها برای ما بازی کردند ولی ما برای خودمان بازی نکردیم. تصمیم ما خلق الساعه و لحظه‌ای و احساسی نبوده و برای پیشبرد کار گرفته شده است. قرارداد شفر تعلیق شد و حق حضور در تمرینات را ندارد تا در پایان فصل درباره نحوه قطع همکاری با او تصمیم بگیریم.

فتحی در خصوص حضور شفر در تمرین امروز استقلال و ممانعت از حضورش در زمین، گفت: ما نامه رسمی به شفر دادیم که به تمرین نیاید. نمی دانم نامه دیر یا زود رسیده است. شفر هم وقتی متوجه شد، مجموعه تمرینی را ترک کرد.

وی در خصوص اینکه ممکن است این اقدام برای استقلال تبعاتی داشته باشد، یادآور شد: ما آدم‌های بی تجربه در فوتبال نیستیم و اگر تصمیمی گرفته ایم عواقبش را بررسی کردهایم. با کمترین هزینه این پروسه را به انجام می‌رسانیم. هواداران خیالشان راحت باشد با هزینه‌ای نزدیک به صفر این کار را انجام می‌دهیم. شفر از امروز مربی ما نیست و قراردادش غیر فعال شده است.

مدیرعامل استقلال در خصوص قرارداد شفر که تا سال آینده با باشگاه داشت، تصریح کرد:شفر از باشگاه طلب دارد. جوانب کار را بررسی کرده ایم کمترین هزینه را بدهیم. از شفرتشکر می‌کنیم. توانش در همین حد بود و بیش از این نمی‌توانست کمک کند. گزینه‌های زیادی مدنظر باشگاه هستند و سعی می‌کنیم تا پیش از پایان فصل یک مربی خوب انتخاب کنیم.

وی درباره وضعیت همکاری با فرهاد مجیدی تصریح کرد: فرهاد مجیدی از سرمایه‌های با قیمت باشگاه است. فرهاد می‌تواند برای سالیان سال روی نیمکت باشد. او اعلام کرد که نمی‌خواهم سرمربی باشم و می‌خواهم موقت باشم. مجیدی با کمال تواضع گفت که می‌خواهم موقت باشم. قصد سوزاندن کسی را نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال که با بخش خبری ۱۴:۳۰ شبکه خبر گفتگو می‌کرد، درباره قرارداد فصل آینده شفر تاکید کرد: بعد از پایان فصل درباره قطع همکاری شفر مذاکره می‌کنیم. به هواداران اطمینان می‌دهیم یک گزینه بسیار خوب در حد نام استقلال می‌آوریم که قطعاً خارجی است با رزومه بسیار عالی. اگر قطعی شد نامش را اعلام می‌کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان