تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
خواننده پاپ ایرانی خبر داد:

سرقت آثار مهدی سپهر توسط یک خواننده لس‌آنجلسی

مهدی سپهر (خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ) در صفحه شخصی‌اش از سرقت هنری آثارش خبر داد.
سرقت آثار مهدی سپهر توسط یک خواننده لس‌آنجلسی
رویداد۲۴ مهدی سپهر (آهنگساز عرصه پاپ) که در دهه هفتاد پرکار بوده و طی سال‌های فعالیتش با هنرمندان مختلفی همکاری کرده و در عرصه اپرا نیز فعالیت داشته و به جز تولید تک‌آهنگ‌های مختلف، سه آلبوم «خوب من»، «عسل» و «آدم برفی» را منتشر کرده، به تازگی پستی را در صفحه اینستگرامش منتشر کرده و از فرصت‌طلبی خواننده‌ای لس‌آنجلسی خبر داده که چند اثر او را از آثار او را بی‌ذکر منبع اجرا کرده است.

مهدی سپهر نوشته است: «با سلام خدمت هموطنان و عزیزان هنر دوست و هنرمند ایران، اخیراً مطلع شدم شخصی. از شهر لس‌آنجلس که سالهاست با فرصت‌طلبی اقدام به اجرا و خواندن یکسری از آهنگ‌های من (که شعر و آهنگ‌ها متعلق به بنده است) کرده، تا آنجا که خود را سازنده و شاعر کار‌ها معرفی نموده، با این تصور که خود را خارج از دسترس می‌داند با استفاده از بی‌اطلاعی عزیزان هموطن طرفدارانی را با فریب جمع نموده، قبلا یکبار در رابطه با آهنگ «عسل» که از آثار قدیمی من است، چون در تلویزیون خارج از ایران پخش شد به ایشان تذکر دادم، ولی مجدداً اقدام به چنگ‌اندازی یکی دیگر از کار‌های من بنام «افسانه دور» کرده است. تقاضا می‌کنم با خوش باوری ایرانی پذیرای افرادی اینچنین فرصت طلب نباشید.»
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
0
1
با درود
آقای مهدی سپهر خود از شارلاتان های روزگار است
اولا در کانال تلگرام آقای احمد آزاد شاعر و ترانه سرای آهنگ عسل بنام مهدی سپهر نوشته شده است
دوما آهنگ افسانه دور به دلیل اینکه خود آقای احمد آزاد قسمتی از شعر و آهنگ را تغییر داده اند ، شعر و اهنگ بنام مهدی سپهر و احمد آزاد نوشته شده است .
سوما اهنگ عسل را احمد آزاد در دهه هفتاد خوانده و مهدی سپهر در دهه هشتاد.
چهارما اقای سپهر دوستی داشتند بنام مهدی کد خدایی که در آن زمان آهنگ های ایشان را به آمریکا میاورد و پولش را هم میگرفت . حالا اگر دوستتان پولتان را نداده و یا داده شما کتمان میکنید ، این دیگه ربطی به احمد آزاد ندارد .
اقای سپهر فهمیدند که دلار گران شده است ، تمام بستگانشان بسیج شده اند که بلکه پولی از احمد آزاد بگیرند ولی زهی خیال باطل.
آقای سپهر خیلی عالی حسادتتان را به احمد آزاد و طرفدارانشان و برنامه تلویزیونی ایشان نشان دادید ولی بدانید ره به جایی نخواهید برد چون احمد آزاد از سالم ترین و کاردرسترین هنرمند ایرانیست .
آقای سپهر شما اینقدر ترس از رو شدن دروغتان داشتید که تمام کامنت های مخالف خود را حذف و بلاک کردید !!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان