تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

هشدار سرلشکر رشید به همسایگان در همسویی با آمریکا/ ما مرد جنگیم

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: ما با کشورهای همسایه در منطقه منافع مشترکی برای ثبات و امنیت و توسعه داریم و انتظار داریم از رفتار همسو با منافع آمریکا خودداری کنند.

هشدار سرلشکر رشید به همسایگان در همسویی با آمریکا/ ما مرد جنگیم

رویداد۲۴ سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: ما با کشورهای همسایه در منطقه منافع مشترکی برای ثبات و امنیت و توسعه داریم و انتظار داریم از رفتار همسو با منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب که هدفی جز اختلاف و جنگ در منطقه ندارند، خودداری کنند زیرا هزینه آن برای تمام مردم منطقه است و به زندگی مشترک در این منطقه آسیب می‌زند.

وی افزود: ما به زندگی مسالمت آمیز با همسایگانمان باور داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد. امیدواریم با درایت، توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ در منطقه با شکست همراه شود. در غیر این صورت منطقه در گردابی از حوادث مخاطره آمیز و غیر قابل پیش بینی از نظر موضوع و زمان فرو خواهد رفت.

رشید در ادامه با تاکید بر اهمیت توان دفاعی و افزایش قدرت دفاعی افزود: اگر قدرت نداشته باشیم مورد تهاجم قرار می‌گیریم بنابراین ما از موجودیت منافع مردم قدرتمندانه دفاع خواهیم کرد تا تداوم زندگی عزت‌مندانه برای ملت عزیز ایران فراهم شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس هزینه‌ها و خسارات انسانی و مالی جنگ را تجربه کردیم. ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم، اما ما مرد جنگیم و در برابر هر متجاوزی می‌ایستیم و او را به یاری خداوند شکست می‌دهیم و هشدار می‌دهیم که هزینه جنگ تنها برای ملت ما نخواهد بود.

وی با تاکید بر آمادگی بیش از پیش نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای ما باید بیش از پیش برای دفاع از منافع و زندگی عزت‌مندانه ملت شریف ایران آماده و هوشیار باشند. عزت، موقعیت و قدرت ایران و ملت عزیز در سایه لطف خداوند حکیم، دعای خیر شهدا، تدبیر رهبری معظم انقلاب و ایستادگی دولت و جانفشانی ملت شریف ایران و نیروهای مسلح برقرار خواهد بود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان