تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

تاج: سرمربی تیم ملی حتما خارجی است

مهدی تاج درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر تاریخ تازه‌ای را برای معرفی فرد جدید اعلام کرد.
تاج: سرمربی تیم ملی حتما خارجی است
رویداد۲۴ رییس فدراسیون فوتبال گفت‌: رایزنی‌هایی در این خصوص انجام شده است و در راه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی مشکلات خودمان را داریم. در حال حاضر راهکار جدیدی اتخاذ شده است و سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز بر این اساس به زودی معرفی خواهد شد. جانشین کارلوس کی‌روش قطعاً خارجی خواهد بود و بزودی و حداکثر تا پیش از فینال جام حذفی معرفی می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران هچنین درباره شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران، گفت‌: به هر حال مشکلاتی در راه مبادلات ارزی برای کشور وجود دارد و این مشکلات در فوتبال نیز است. ما تعهدات مالی به آقای کی‌روش داریم و این تعهدات را نیز در صدد انجام آن هستیم. پولی به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده شده است تا به حساب ایشان واریز شود.

تاج تاکید کرد: شکایت ایشان به فیفا وارد نیست، چون که فیفا می‌داند فدراسیون فوتبال ایران قصدی برای عدم پرداخت طلب کی‌روش ندارد و کلیه تراکنش‌های مالی و سوابق آن نیز برای پرداخت حقوق این مربی موجود است.

وی در ادامه درباره اظهارات کی‌روش گفت: ادبیات گفتگو‌های اخیرش خوب نبوده و لذا برای دفاع از خودمان و دفاع از شکایت کی‌روش، از او در فیفا شکایت متقابلی را مطرح کرده‌ایم. چرا که برخی از ادبیات او را نمی‌پذیریم. به هر حال، چون او سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا است مستقیماً نمی‌شود با او مذاکره کنیم. بر این اساس از طریق فیفا با کی‌روش در حال صحبت هستیم.
منبع: تابناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان