تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

تعجب برانکو از رقم قرارداد شفر!

در روز‌هایی که وینفرد شفر با مسئولان وقت استقلال مشغول رایزنی برای تمدید قرارداد بود، روی یک مسئله تأکید داشت. آن روز‌ها درباره این مسئله عجیب نوشتیم و البته باعث ناراحتی استقلالی‌ها شد.

تعجب برانکو از رقم قرارداد شفر!

رویداد۲۴ شفر در طول مذاکرات به افتخاری و توفیقی گفته بود چرا برانکو فلان قدر پول می‌گیرد و او فلان قدر؟ شفر تأکید داشت نباید قراردادش کمتر از مربی کروات پرسپولیس باشد. یک نفر جزئیات قرارداد برانکو را به طور کامل در اختیار شفر قرار داده بود.

برای مسئولان استقلال هم این مسئله عجیب بود. آن‌ها می‌گفتند چطور ممکن است شفر نیامده اینقدر در جریان جزئیات فوتبال باشد و حتی از رقم قرارداد برانکو با پرسپولیس باخبر شده است؟ با وجود این مسائل، مسئولان باشگاه استقلال تن به حرف‌های شفر دادند و این مربی برای سال دومش حتی بالاتر از برانکو قرارداد بست! رقم قرارداد او از مربی قهرمان لیگ برتر بالاتر بود.

اخیراً هم که مشخص شد قرارداد این مربی با استقلال برای سال سوم یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بوده، حتی بالاتر از برانکو! این روز‌ها مربی کروات پرسپولیس هم از شنیدن رقم قرارداد وینفرد شفر تعجب کرده است. این را نزدیکان او هم تأیید می‌کنند. شفر در این ماجرا نشان داد که چقدر باهوش بود و چگونه توانست حتی رقم خود را از برانکو هم بالاتر ببرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان