تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

واکنش آقای وزیر به پخش آهنگ غیر مجاز در برخی مدارس

چند روزی است کلیپ هایی از چند مدرسه در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. ویدئوهایی که در آن دانش آموزان در حال خواندن یک آهنگ یک خواننده غیر مجاز هستند. امروز وزیر آموزش‌وپرورش در این خصوص لب به سخن گشود و گفت: دشمن برای پیروزی بر انقلاب از تمام ترفندها استفاده می‌کند و اکنون نیز سنگر تعلیم و تربیت را هدف قرار داده است.

واکنش آقای وزیر به پخش آهنگ غیر مجاز در برخی مدارس

رویداد۲۴ سید محمد بطحایی در ادامه درباره این اتفاقات اظهار کرد: در این دنیای آشفته، مهم‌ترین کاری که در دستور دشمنان قرارگرفته است تغییر هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری این جنگ تمام‌عیاری است که برای تغییر فرهنگ ما توسط دشمن علیه ما آغازشده است.

بطحایی تصریح کرد: دشمن و بدخواهان برای پیروزی در این جنگ از تمام ترفندها استفاده می‌کنند و اکنون سنگر تعلیم و تربیت را هدف قرار داده است لذا شاهدیم با به‌کارگیری روش‌های مختلف سعی در نگران کردن مردم را دارد، بنابراین اخیراً شاهد پخش کلیپ‌هایی نگران‌کننده در فضای مجازی هستیم.

این عضو کابینه در ادامه گفت: در شرایطی که کارهای بسیار ارزشمندی در آموزش‌وپرورش ازجمله در زمینه‌های قرآنی انجام‌شده و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره نمودند لذا باید قدردان اقدامات انجام‌ شده پس از انقلاب باشیم . البته این به معنی مطلوب بودن شرایط نیست و باید بیش‌ازپیش در این خصوص گام برداریم.

وی ادامه داد: در شرایطی که در نظرسنجی‌ها جامعه معلمین بیشترین اعتماد ملی را در جامعه دارا هستند کلیپ‌هایی در فضای مجازی پخش می‌شود که موجب نگرانی و خدشه‌دار شدن باورهای مردم نسبت به‌نظام و تعلیم‌ و تربیت شده است.

بطحایی خاطرنشان کرد: دقیقا مشخص نیست این کلیپ‌ها مربوط به کجا است و چگونه تهیه‌شده است برای همین به کمک دادستانی محترم و همچنین پلیس فتا درباره منبع و چگونگی انتشار کلیپ‌های مذکور نیاز داریم چراکه نوع سازه‌هایی که در برخی از این کلیپ‌ها دیده می‌شود، مخصوص مدارس نیست.

تعیین۳ نفر متخصص برای بررسی موضوع پخش کلیپ‌ها

وزیر آموزش و پرورش از تعیین۳ نفر متخصص برای بررسی موضوع پخش کلیپ‌ها در فضای مجازی خبر داد و افزود: باید ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود تا اعتماد عمومی و باور مردم متدین نسبت به نظام تعلیم و تربیت خدشه دار نشود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان