تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
حکیمی‌پور:

دوراهی «جنگ -مذاکره» واقعیت ندارد/ نباید ایجاد التهاب کنیم

دبیرکل حزب اراده ملّت با بیان اینکه دیپلماسی پویا است و اینطور نیست که دو راه بیشتر نداشته باشیم، تصریح کرد: اینکه ما در دو راهی جنگ یا مذاکره و صلح قرار داریم حرف درستی نیست و من این را قبول ندارم.

دوراهی «جنگ -مذاکره» واقعیت ندارد/ نباید ایجاد التهاب کنیم

رویداد۲۴ احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملّت درباره تصویرسازی برخی رسانه‌های داخلی مبنی بر قرار گرفتن در دو راهی جنگ و مذاکره گفت: شرایط کشور طوری است که تحت فشار ناجوانمردانه دشمنان هستیم و در چنین شرایطی باید به فکر انسجام و وحدت و همدلی باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان و تصمیم‌گیران اصلی باید طوری تدبیر کنند که به نفع کشور باشد، اظهار داشت: آن‌ها در خط مقدم هستند و واقعیت‌ها را می‌بینند و تصمیم‌های لازم را خواهند گرفت. وظیفه ما این است که کمک کنیم فضا فضای آرام و امیدوارکننده‌ای باشد و التهاب‌ها کم باشد.

حکیمی‌پور با بیان اینکه دیپلماسی پویا است و اینطور نیست که دو راه بیشتر نداشته باشیم، تصریح کرد: اینکه ما در دو راهی جنگ یا مذاکره و صلح قرار داریم حرف درستی نیست و من این را قبول ندارم. در دیپلماسی بی‌نهایت راه‌های مختلف وجود دارد.

وی افزود: دیپلماسی پیچیدگی‌ها و ظرافت‌های خاص خودش را دارد و مسئولان دیپلماسی کشور که بیشتر از هر کسی به مسائل آشنا هستند طبق منافع ملّت تصمیم خواهند گرفت.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان